søndag, juli 19, 2009

"Ny" potteskjuler

Da vi flyttet inn i huset for 2 år siden fikk jeg en grønnplante med potteskjuler i innflyttningsgave fra besteforeldrene mine. Potteskjuleren passet kjempefint inn sammen med tv-bordet og salngbordet vi hadde da, men nå når vi har byttet ut det meste av møblene passet den ikke så godt inn lengre. I tillegg har jeg vært nødt til å flytte planten ut i gangen for den ble rett og slett litt for fristende for de to små. I gangen er det jo bare hvitt og grått/sort, så den brune potteskjuleren tok seg ikke så godt ut der heller, så i dag tok jeg spraylakken fatt.

Jeg synes egentlig ikke planten passer der foran døra, men jeg må jo ha den et sted, så foreløpig står den der. Det er jo veldig sjelden vi har begge dørene åpne så den er jo ikke akkurat i veien, men jeg synes den tar litt "glansen" fra dobbeltdøra. Når guttene blir litt større og ikke angriper blomsten så snart jeg snur ryggen til skal den inn i stua igjen.

Som dere ser er kommoden jeg malte fortsatt uten knotter/handtak. Lillesøstra mi skal til Harstad i morgen, og da skal hun dra innom Lykke og Lukas og se om de har inne knotter fra Lisbeth Dahl. Jeg krysser fingrene!

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Tusen takk for hilsen hos meg!!! Potten var flott og ble flott!! Har også sånn dobbeldør og jeg har en liten krakk foran den ene,synes planten passer fint der jeg!! Ha en fin kveld, skal kose meg med siden din jeg!! Anette:-)