tirsdag, juli 21, 2009

Flere bilder på bildeveggen

I går da jeg spraymalte krukka, fant jeg frem enda flere rammer til bildeveggen. De fikk seg også noen strøk med spraylakk, og i formiddag da guttene sov fikk jeg de opp på veggen.

Ellers har det ikke blitt gjort de helt store tingene her i dag. Jeg har vært en tur på Sortland for å se etter noe å ha i den nymalte krukka mi. Jeg tror jeg kunne tenke meg tørkede greiner eller noe i den duren, men jeg fant ikke noe som falt i smak.

Utpå ettermiddagen tok jeg med med tvillingene og dro på besøk til ei venninne av meg som har ei jente som er like gammel som guttene mine. Ungene var ikke så veldig interessert i hverandre til å begynne med, men etterhvert lekte de litt sammen. I kveld skal jeg bare slappe av med ei bok og litt tv-titting. Skittentøyskurvene er forholdsvis tomme og huset er "på stell" så jeg kan kose meg med god samvittighet.

Ønsker dere alle en trivelig tirsdagskveld!

4 kommentarer:

Ellinor sa...

æ har løst å se den veggen der på nært hold, men den tid kjæm nok! :P

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Du e hjertelig velkoommen!

*sne* sa...

Hei hei,
Så fine bildeveggen din ble! Og gud så lekre knotter søsteren din har kjøpt for deg! Hvor langt er det egentlig fra Sortland til Harstad? Jeg har dessverre aldri vært nord for Trondheim, men en vakker dag skal vi virkelig ta turen videre nordover.

Høres virkelig ut som om dere har hatt mye å gjøre de 2 siste årene. Det blir nok for ambisiøst for oss å kjøpe et så gammelt hus. Tror vi må sikte oss inn på noe fra 80-tallet eller nyere. Vi får gjort det meste av overflatebehandling selv, men hvis det er skjevheter eller liknende, så må vi ha hjelp fra profesjonelle.
Men det er sikkert utrolig deilig nå som dere omtrent er ferdig! Det ser jo helt nytt ut (på bildene du deler med oss på bloggen).
Ha en fortsatt fin dag!
Klem, Christine

Heilt spesiell sa...

Hei,og takk for kommentar;)
Veldig gøy å sy bodyer for tiden så bare send meg en mail du så setter jeg deg opp på lista;)