søndag, juli 26, 2009

Knott x 6

Her er det et helt fantastisk vær! Da jeg og guttene sto opp litt over klokka ni i dag tidlig var det allerede 22 grader i skyggen. Dessverre er begge guttene syke så hele formiddagen har vi vært inne. Etter middag var vi lei alle fire, så da pakket vi ungene i bilen og kjørte en tur til mamma. Det tar ca 40 minutt å kjøre fra oss til dem så det er jo ikke akkurat så langt. Hovedgrunnen til at vi dro (bortsett fra at jeg var lei av å sitte inne) var at jeg skulle hente knottene som søstra mi kjøpte til meg i Harstad på mandag.

Knottene skal på kommoden som jeg pusset opp i månedsskiftet juni/juli. Jeg håper vi får skrudd de på i kveld, men først er det kinamat og film!

1 kommentar:

Havets Datter sa...

Så dumt med syke barn i dette deilige været :o( Men sånn kan det være i blandt.. Blir nok fint med de knottene ;o)