lørdag, juli 11, 2009

Yttergangen

I går kveld kom jeg hjem fra jenteturen til Stockholm. Det var kjempedeilig å komme hjem til guttene, og ikke minst deilig å se at de ble glade for å se meg! Jeg kan imidlertid konkludere med at de er litt for små til å sette pris på gavene fra meg, men det får så være...

Da jeg var nede hos naboen og hentet posten i dag fikk jeg meg en gledelig overraskelse: veggordet jeg bestilte fra Lekestue var kommet. I kveld har jeg fått det på veggen i yttergangen og jeg er veldig fornøyd. Jeg har også hengt opp en knaggrekke fra Lagerhaus slik at gjester slipper å henge fra seg klærne inne i garderobeskapet. Nå når disse to tingene er gjort, regner jeg i grunnen yttergangen for ferdig, og jeg tenkte å vise noen bilder.






Gangen er vel ikke mer enn fire kvadrat, men er likevel ganske romslig, og jeg synes selv plassen er godt utnyttet. På den ene veggen er det skyvedører fra Elfa med innredning fra Ikea, og på de tre andre veggene er det dører: en til boden, en til "hallen" og så selvfølgelig ytterdøra. Selv om det er tre dører i gangen har jeg likevel klart å få plass til et skoskap, og jeg har plass til tvillingvogna i gangen uten at det blir alt for trangt.

Helt til slutt et lite stemningsbilde fra Stockholm. Aldri tildligere har jeg fått servert større Strawberry daiquiri...

3 kommentarer:

Frk. T sa...

Så lys og fin gang, du har det så fint!: )

Ønsker deg en fin søndag,

klem til deg

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Tusen takk! :)

Klem til deg også!

Tomines hjem sa...

Hei hopp... nei æsj.. det skal du ikke.. det er jo så lett... det lagres av seg selv.. det ligger under mamppen picasa ( som ser tom ut) i mappen mine bilder... eller du kan velge lagre som og lagre det til hva du vil...
lykke til!!