onsdag, juli 15, 2009

I et hjørne på benkeplata...

Da vi renoverte huset var jeg fast bestemt på at jeg ville ha et stort kjøkken med mye skap-plass og mye benkeplate, hvilket jeg også fikk. Benkeplata er ca 8 meter og jeg synes lett det kan bli litt "ukoselig" hvis de bare skal være helt tomme. Dette hjørnet er jeg rimelig fornøyd med, men de to andre jobber jeg fremdeles med å få slik jeg ønsker...


Den grå krukka med lokk fikk jeg fra ei venninne som skulle flytte sørover og ikke orket å pakke den ned. De to Marimekko boksene fikk jeg av svigerinna mi. Jeg elsker de store Marimekkoblomstene, og har liftgardiner på kjøkkenet med samme mønster, bare rosa. Tivoliradioen fikk vi fra mamma til jul, salt- og pepperbøssene er fra Ikea og det gamle krumkakejernet fant vi her i huset. Jeg synes det er blitt en fin blanding av gammelt og nytt her i hjørnet på benken og det liker jeg godt.

2 kommentarer:

Havets Datter sa...

Kjempefint! Det er vanskelig å plassere på benken syns jeg...blir så lett rotete. Men så er min benk veldig liten også da :o/

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, det er det som er... Jeg vil at det skal stå litt ting der, men ikke se rotete ut... Ikke alltid like lett å få til. :)