mandag, august 08, 2011

Gamle trådsneller ♥

Etter en lengre bloggepause skal jeg nå prøve å komme inn i bloggemodus igjen. Det har egentlig ikke manglet på ting å blogge om, men etter 22.07.11 fikk jeg ikke til å sette meg ned å blogge om helt uviktige ting som interiør. Jeg har ikke glemt hva som skjedde, men for meg som ikke var direkte berørt av de tragiske hendelsene, føler jeg at det er greit å komme igang med hverdagslige sysler igjen.

For et par uker siden var jeg og guttene i Henningsvær på helgetur (igjen), og det er mulig det kommer enda et Henningsværinnlegg her på bloggen om ikke lenge. Uansett, da vi var der fikk jeg noen gamle tretrådsneller hos en venn av meg.

Jeg synes trådsnellene er så fine, og de passer perfekt sammen med den gamle Singeren min. Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle ha i det lille rommet ved siden av symaskinen, og endelig fant jeg noe å fylle i det. Tusen takk for de fine trådsnellene - det er alltid koselig med helt uventede overraskelser! (Det var egentlig ikke noe hint, men hvis noen tar det som en oppfordring er det helt ok... *ler*)


Jeg har vært på fjelltur med noen fra jobb nå i kveld. En herlig tur selv om det ikke var spesielt varmt ute. Etter at jeg kom hjem har jeg farget håret, og det spørs vel bare om det ikke er på tide å skylle ut fargen nå...

Håper mandagen har vært fin hos dere også!

8 kommentarer:

No.15 sa...

Passet jo veldig godt sammen ja :) dekorativt! Klem,Lise

Unknown sa...

Stilig! Men det er urettfeigt at du til stadighet får skatter nærmest kastet etter deg...;P

Blei håret bra?

SAVNER DEG!
KLEM

Kathrine sa...

Du e bære spræk! Godt du e tebake! ;-)
Enig med Monica om det med at skattan blir "kasta etter dæ"...skjønn ikkje at det går an! ;-)

Klæm, Kath.

Den gamle direktørboligen sa...

Ååå, en sånn symaskin står på min ønskeliste også..
På lørdag blir det brukthandel på meg:) man kan jo være heldig:)
Takker også for trivelig kommentar på min blogg. 4-åringer sier mye rart..
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Enig med Monica, noen kan trene opp kastearmen, retning Hernes!! ;)


Farmor hadde MASSE sneller og ting i syskrinet sitt, og det har jeg latt svigermor arve (jeg bruker det jo ikke!) - svigrmor gikk helt rundt seg selv. *ler*

*loveyou*

EtterRegnet sa...

Åh har så løst på en sånn symaskin ;) Den e bærre lekker og kjæmpe bra blei det me de gamle trådsnellene der ;)

Du har en super flott blogg ;)

Signe sa...

Utrolig fine, for ikke å snakke om symaskinen :)
Og en finfin onsdag til deg!

klem,
Signe

Drømmeskyen sa...

Gamle trådsneller♥ Passet perfekt ved den gamle symaskinen ja:)
Vi skal vel ta turen innom henningsvær i slutten av denne måneden. Da skal jeg på jakt etter gamle skatter:)

Klem fra Hilde