torsdag, august 11, 2011

Juli-juleforberedelser...

Det er muligens litt i tidligste laget til å begynne med juleinnlegg på bloggen, men det får gå. I hele juli har jeg heklet små kurver som guttene skal få gi bort til jul. Disse små kurvene er kjempefine til å ha tusjer, blyanter eller andre småting i. I flere år har jeg tenkt at jeg skulle lage julegaver, men jeg er en mester på å utsette ting jeg egentlig ikke har lyst til, så det har blitt dårlig med hjemmeproduserte gaver herfra. I år er jeg faktisk tidlig ute, så om det ikke er de mest avanserte prosjektene jeg holder på med, er det iallefall noe!


Personlig synes jeg kurvene er supersøte, og jeg har egentlig lyst til å beholde alle selv. Spørsmålet er vel bare hva i alle dager jeg skal med alle sammen. *ler* Håper de små mottakerne blir glade for gavene når den tid kommer. Det er jo enda ei stund til jul, men etter mottakelsen hos de små her i huset kan det tyde på at dette kan bli en suksess.

Her i huset har vi ferie, og vi koser oss med late dager og ingenting som gjøres. I går kjørte jeg og guttene til Harstad og hadde en kjempefin dag i Grottebadet. Dersom du som leser bor i nærheten kan en dag der absolutt anbefales. Nå skal vi ta oss en tur ned bakken og dra innom 'På Ræk', den splitter nye interiørbutikken her i Sigerfjord.

Håper alle får en fabelaktig torsdagskveld!

23 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Kjempefine kurver! Så kreativ du er!
Tenker det blir en susksess. :)

Kos dæ 'På Ræk'!

Klæm

Ønskedrømmen sa...

Ps. Hæls ho Mette når du træff ho igjen! ;)

HusmorDronninga sa...

Du e så flink! Kjempefine va de!

Signe sa...

Så fine! Digger den lilla!
Og spent på å se om du fant noe fint 'på ræk' :)

Ha en finfin torsdagskveld,
Signe

Drømmeskyen sa...

Heldige er de som får disse i julegave! Fytti katta, så fine de er!:) Og kjempekult med egen personlig lapp på hver av dem:)

Klem fra Hilde

Guttemamma sa...

De var superfine, en flott ide!! Man må begynne tidlig, har mange gaver i hus jeg også..pluss såvidt begynt på adventskalendergavene:-)
Klem♥

Barbro sa...

Lekre kurver!! Og flott til gaver :-)

Ha en fin kveld videre
Klem fra meg

Anonym sa...

Kjekt å være tidlig ute! Super søte kurver.
Klem

Anonym sa...

Håpa Ask får en sånn, de e superfine :))))))))))))))

Mette

Anonym sa...

Er litt i julegave-modus eg og ;) Disse var jo knallsøte♡
Er kommt i gang med adventskalender eg og, godt det som er i boks ;)

Fikk kjøpt noen gamle trådsneller i Sverige i sommer, er så fint :)

Klem Anita

Bringen Blomster sa...

wow, imponert! Kjempefine :)

EtterRegnet sa...

Kjæmpe flotte kurver ;)
Blir sikkert en kjæmpe suksess ;)

Grottebadet skulle nåkk vært tatt nærmere i øyesyn ja, men får ha det tilgode ;)

Hasigamas mamma sa...

Jeg hadde blir superhappy om jeg hadde fått en sånn i julegave -skikkelig søte! Du er kjempeflink altså!
Klem
Lise

Ingvild B sa...

Herlighet så flink du er!
Disse var jo kjempe fine - og tøffe!
Og JA julen er jeg godt i gang med =}

Anonym sa...

Hei Victoria! Mamma lurer på hvilket garn du heklet kurvene av? kjempefne! Caroline

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heisann!
Har brukt dobbel tråd drops muskat og heklekrok nummer 6. To nøster til en slik kurv. :)

re:signert sa...

Herregud så artig! Godt isolert. Jeg er frelst. Og for et mnydelig heklet teppe Hadde vært midt i blinken på Villa Bakkan. Får lære hekling på youtube!!! Fortsatt god sommer. Deilig blogg du har. Ble inspireret. Mvh Signe Schineller

re:signert sa...

Skal forresten mulig til Sortland i høst. En kjede spurte om mulighetene for kurs. Kanskje vi kan ses. Mvh Signe

Seek for Antique sa...

Vakre vakre kurver!!!!!

Kikka sa...

SÅ fine kurver! Er de enkle å hekle?

Annfrid sa...

Å så søte de er, tenker mottakerne blir glade.

Klem

Ønskedrømmen sa...

Haaaallloooo!
Korr e du??
Savne dæ!

Klæm

Helèn sa...

Disse va skikkelig søte, kunne tenkt mæ sånne på romman til ungan :) Har du ei litt enkel oppskrift? Fant ei på bekkisheklerier.com, men e litt usikker på om æ skjønte den rett :) E veldig færsk i hekleverden, så æ e litt på øvings-stadiet enda :P