mandag, juli 20, 2009

Mere spraylakking

Etter den vellykkede spraylakkinga av potteskjuleren i går, har jeg i dag vært i boden og funnet frem en gammel vase/krukke. Denne fikk jeg av to venninner for flere år siden, og den har fulgt meg siden. Etter at vi flyttet inn i huset vårt her, har den stort sett stått i boden, delvis fordi jeg ikke likte fargen lengre og delvis fordi jeg ikke har funnet helt ut hvor jeg skal ha den. I jula fikk den en liten pause fra boden - da ble den plassert i gangen full av granbar og julepynt. I kveld har den imidlertid skiftet ham, og jeg ble veldig fornøyd.

Jeg har enda ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha den, eller hva den skal inneholde, men forslag mottas med takk!

I dag har lillesøstra mi vært i Harstad og kjøpt knotter til kommoden min. Jeg er nesten hundre prosent sikker på at det er disse hun har kjøpt:

Jeg gleder meg veldig til å få de "i hus" og få skrudd de på kommoden. Tror de kommer til å bli kjempefine på.

6 kommentarer:

Havets Datter sa...

Er så fantastisk med den spraylakken!!! Fine knotter :o)

små og store drømmer sa...

Spraylakk er genialt. Har ikke sprayet noe selv enda, men tror det er lett å bli hekta. Hehe!
Kjempe fine knotter:) Du må legge ut bilde av resultatet.
(sorry. Gaven er fortsatt ikke sendt. Kom tilbake fra ferie på lørdag, dåp søndag og skikkelig blå-mandag på jobb i går. Så jeg LOVER at det vil skje snart :) )

Ha en fortsatt fin dag.
Klem klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, jeg skal legge ut bilde av resultatet. Er enda usikker på når jeg får knottene hjem til med, men håper det blir snart! :)

Runa sa...

Jepp, de ser akkurat sånn ut. POTTESKJULER?!

Havets Datter sa...

Hei.. jeg husker ikke helt sikkert. Enten var det sprell.no eller riktigeleker.no. begge nettbutikkene har jo bare såååå mye fint :o)

Havets Datter sa...

Emil blir 5 år i neste måned. Men han har hatt det en stund. det er beregnet fra 3+, så de er kanskje litt for små enda... men kjekt å ha på lur :o) Her i huset har det blitt mye brukt!