torsdag, juli 16, 2009

Bildevegg

Tidligere hadde jeg noen bilder av familie og venner hengende på loftstua, men jeg ble aldri helt fornøyd med det. Dessuten var ikke rammene i samme farge, noe som irriterte meg en god del. Nå har rammene fra loftstua, pluss en del andre rammer som jeg har hatt liggende, fått seg noen runder med spraylakk. Bildene er også flyttet til trappenedgangen mellom loftet og hovedplanet. Jeg hadde først tenkt at jeg skulle sette bildene i system slik at ytterkantene dannet en firkant, men jeg ombestemte meg. Jeg har sikkert lyst til å henge opp flere bilder etterhvert så da er det like greit at de henger "rotete" fra begynnelsen av.

Noe annet som irriterer meg med bilder som bare er hengt opp med en stift, er at de har en tendens til å bli skeive etter kun kort tid. Derfor har jeg festet litt tack it (er det ikke det det heter) i de nederste hjørnene slik at bildene ikke skal forskyve seg.

Ingen kommentarer: