torsdag, juli 02, 2009

Skoskapet er på plass

I kveld fikk jeg endelig skoskapet i hus. Med det samme ungene var i seng monterte jeg det og fikk det på plass i yttergangen. Jeg synes det ble fint. Jeg lurer på om det kanskje er litt høyt til at jeg skal henge "Velkommen"-veggordet mitt over, men det må jeg se litt på når veggordet kommer i posten. En annen mulighet er å klistre det på den øverste skuffen i skoskapet. Jeg har også tettet alle spikerhullene i yttergangen. Fisj, for en kjedelig jobb. Det burde vært gjort for lenge siden, men det har blitt utsatt og utsatt. Nå er jeg imidlertid i gang. I går tettet jeg alle hullene i gangen der jeg plasserte den gamle kommoden. Når jeg tar ett og ett rom virker det mere overkommelig. Her kommer bildet av skoskapet. Jeg skal legge ut flere bilder når veggordet er kommet på plass.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint skoskap! Det blir sikkert enda finere med "velkommen" på. :) Likte kjempegodt de ordene du har på stua di. Det vil jeg gjerne leve etter. :) Ha en god natt! Og takk for de koselige hilsnene dine på bloggen min. Jeg blir så glad!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, jeg gleder meg til "Velkommen" kommer! Håper at det kommer i dag, men det var vel kanskje litt vel optimistisk!

Jeg bare elsker de ordene jeg har over sofaen!

Tomines hjem sa...

haha.. nå er det gjort... klart du kan.. bare hyggelig det!!