mandag, februar 07, 2011

Award

For ei stund siden (kremt, for veldig lenge siden, nærmere bestemt 5.november *skamme seg*) fikk jeg en kjempekoselig Award fra Ingvild med bloggen Drømmer på landet. Lenge tenkte jeg at 'jeg tar den i morgen', men til slutt ble den rett og slett avglemt... For noen dager siden kom jeg på den igjen og ja, jeg fikk dårlig samvittighet. Til tross for dårlig tilbakemelding:  jeg ble kjempeglad da jeg fikk den så tusen tusen takk Ingvild! ♥


Med Awarden skal jeg nevne tre ting som ligger mitt hjerte nært, så her kommer det:

* Benjamin og Nikolai

* Familie og venner

* Interiør (og ja, faktisk i den rekkefølgen)

Til slutt skal jeg vise frem mitt favorittbilde. Jeg har mange bilder jeg liker, men dette troner høyt på lista over favoritter.


Siden det er så lenge siden jeg fikk awarden og jeg ikke husker hvem som tidligere har fått den, velger jeg å ikke sende den videre til noen bestemte. Dersom du som titter innom har lyst til å ta den er det selvfølgelig bare koselig.

14 kommentarer:

Unknown sa...

Det bildet er bare så nydelig vakkert!!UBETALIG!!

Unknown sa...

UBETALELIG skulle det jo være...;P

Ingvild sa...

:o) Ja det er lett å glemme slike awarder!

Håper du har hatt en fin dag,
klem,I

Elisabeth, innerst i veien sa...

For et søtt bilde. ☺

Anonym sa...

Hva med pappaen til guttene, ligger ikke han også ditt hjerte nært..?

Unknown sa...

Han går mest sannsynlig innunder familie, Anonym;))

Duh; hvor store pinner brukte du på puffen du har strikka? Og type garn...

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Pappaen til guttene inngår under familie akkurat slik mammaen min, pappaen min, besteforeldrene mine, tantene, onklene osv gjør. Hadde jeg skulle nevnt alle med navn og tittel hadde den lista blitt uhorvelig mye kjedeligere enn den allerede er.

Unknown sa...

:D

3-dobbelt??? Ikke noe småtteri nei;) Jeg vurderer faktisk å strikke en BLÅ(!) puff;)
Og det går helt greit å eie sin egen rundpinne, men om jeg ikke får tak i kommer jeg og låner din;))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha! Smart.... Nei, pappa'n bryr vi oss ikke noe om.... *fnise* Hedda er Hedda, mannen er familie ;)

BLÅÅÅÅÅÅÅÅ puff, Monica?? :))))) Neiognei... *glise*

Unknown sa...

Jaaaaa, blå!!!! Og du vet hvem sin FEIL det er;)))

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

hahahahaha, pappan er kun et nødvendig onde for å kunne formere seg. *lermegihjel*

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Og GØLS, jeg vurderer også blå puff! OH NO!

Vibeke / Mammas Hus sa...

*glisermegabredt*


Nødvendig onde ja HAHAHAHA

Unknown sa...

Hahaaaaa! *lermegihjel*
Jammen er det mye rart folk lurer på gitt;))

Vic; hr du sett blåfargen på Remagarnet??? Me like!!