mandag, februar 14, 2011

Kamera

Jeg tester mitt (kanskje) nye kamera og måtte ta bilde av noen favoritter.Til tross for at jeg trodde jeg skulle få tatt bilder mens det enda var dagslys rakk jeg ikke det. Vi har hatt besøk av Mor i ettermiddag og det var stas for både store og små, så da fikk heller bildetakingen vente.


Håper alle har hatt en fin start på uka. Her går det i hundre om dagene så bloggingen er litt nedprioritert. Kanskje det blir bedre nå som jeg er på bedringens vei og har litt overskudd til annet enn å ligge på sofaen om kveldene. Jeg krysser iallefall fingrene for det!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilde:)

Og så fint hus dere har!! Her er vi desverre avhengig av parabolen..hihi ;)

Ha ei flott veke!

Klem Anita♥

Linda - HJERTEHUSET sa...

Gratulerer med nytt kamera:-)
Kjekt å følge bloggen din. Min mor er nemlig fra Bø I Vesterålen og eg har bare dårlige interiør minner derfra;-) Men du derimot har det jo knall fint!
Hjerteklem - Linda

Laila sa...

Heisann Victoria,
nytt kamera? Spennende..
jeg må som sagt spare litt til.. (lenge..)
Syns huset ditt var fint utenfra å!!

Ha en fin kveld videre,
klem fra Laila♥

Unknown sa...

Oæææ, dette innlegget har jeg ikke sett!!
*pustebesvær*
Kos deg med kameraet;)

Unknown sa...

Og dørleveranse er selvfølgelig en selvfølge;)

SMASK!

-Kamilla- sa...

Så artig med nytt kamera :0) Nydelig hus dere har, og så kjekt med stor veranda!! Hvorfor ikke lage sånn kryss blending under, det var jo vanlig på eldre hus. Litt vanskelig å forklare, men det ligner på espalje... Hvis det sier deg noe?? Kan se om jeg finner bilde av det hvis du ikke skjønner hva jeg mener ;0) PS! Har en keep calm give away inne hos meg, hvis du vil være med?? *Klem*
-Kamilla-

-Kamilla- sa...

Se her: http://www.gamlehushageroginterior.no/ På forsiden har de en serie med bilder som går, det kommer frem et rødt hus med akkurat dette på :0)
*Klem*
-Kamilla-

Hjemme hos meg sa...

HEi!
Så fint bilde :) Gøy med nytt kamera da!
Superkoselig blogg du har! Kommer tilbake hit :)

Klem Anette

Unknown sa...

Syns jeg hørte snakk om et innlegg den 22 jeg?!?!?!
SAVNER DEG!!!!!!!!!
Håper du koser meg i varmen!

SMASKOS!