lørdag, februar 12, 2011

Kjellerfunn

For ei stund siden var jeg i kjelleren, og jeg kom selvfølgelig ikke tomhendt opp denne gangen heller. Det står ei gammel butikkvekt der nede, og jeg har lenge tenkt å ta noen av loddene opp, men det har ikke blitt før nå. Det er flere lodd nede, men mange av de er veldig rustne, og passer kanskje ikke helt inn her hos meg, men vi får se etterhvert. Jeg er jo tydeligvis inne i en total interiørmessig konflikt meg meg selv så her er det nok viktig å ikke vær for påståelig med tanke på hva jeg liker og ikke liker...


Jeg og guttene har vært på kafé i formiddag og nå ligger de og sover. Jeg koser meg med å blogge og å lese blogger, og er smertelig klar over at jeg egentlig burde kledd på meg og gått ut for å måke av verandaen. Med bronkitt og lungebetennelse frister det ikke nevneverdig. Pusten min etter å ha vært på loftet med guttene sier meg at det kan bli en vond opplevelse, men på den andre siden er det neppe spesielt gøy at verandaen raser sammen heller... Anyways, den holder sikkert til i morgen, tror dere ikke?

Ha en super lørdag!

7 kommentarer:

Laila sa...

Heisann,
det høres ut som du har mye spennende nede i kjelleren din.
Interiørmessig kan det nok forekomme endel skifter, alt etter humør - årstid - ytre påvirkning og ikke minst funn i kjelleren =)

Ha en fin lørdag, og god bedring
klem fra Laila

Unknown sa...

Så fine! Og jeg tipper det bare er et tidsspørsmål før du drar rust i hus;))

Hold deg innendørs, verandaen holder nok;)

God bedring, snuppa;)
Smask!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Om ikke verandaen holder får det bare så være, viktigere at du gjør det! ♥

Kjempefine lodd! Kan jeg få? ;P Apropos ting jeg får av deg: Svigermor har MASSE sandkakeformer jeg kunne få. :))))

God bedring, besteste ♥

*klemmepå*

Unknown sa...

Jeg har to gjennomrustede lodd stående, and I love them!! :)
Det bare mååååå bli noe loppis snart!!

Ingvild sa...

Kjempefine lodd du har funnet deg! Er helt enig med Vibeke - det viktigste er at du holder... Hørtes ikke noe særlig ut å måke med bronkitt og lungebetennelse.

Jeg har også vært ganske ukonsekvent når det gjelder innredningstil - og vært innom det meste! Jeg har planlagt huset i både minimalistisk stil og shabby chic stil før jeg landet på en klassisk stil! Så nå prøver jeg å lukke øynene og ignorere den derre industrielle stilen som er sånn i vinden akkurat nå! Heldigvis har den ikke gått helt i hjertet på meg - selv om mye også der er lekkert!

Masse god bredring til deg vennen, håper du har en fin lørdag - til tross for sykdom!
Klem,I

Hasigamas mamma sa...

Den holder til i morgen, du... ;) Så kule lodd du har funnet!
God bedring og god helg!
Klem
Lise

Unknown sa...

Gratulerer med dagen til deg også, Victoria-min!!
Skal vi komme innom med kameraet idag???