tirsdag, februar 08, 2011

Koksspann

På bloggcampen i oktober ble Vibeke og jeg over oss av begeistring over Monicas koksspann som hun oppbevarer peissettet sitt i. Så smart, og ikke minst dekorativt, noe vi selvfølgelig likte ekstra godt. Det var ingen tvil om at vi også måtte ha oss slike koksspann, selv om jeg ikke hadde den minste anelese om hva jeg skulle bruke det til. Peissettet som fulgte med Godt Isolert-huset var i messing og får ikke innpass i stua før det eventuelt kan ikle seg Harry Potter sin usynlighetskappe.


Vibeke klarte å få fatt i to koksspann, og heldige meg fikk kjøpe det ene av henne. I forrige uke kunne jeg hente mitt på posten, og frem til i dag har det stått i gangen. Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal bruke mitt til, så nå har det fått opphold ved siden av den hvite amerikakista mi. Jeg er tydeligvis veldig begeistret for kontrasten mellom hvitt og sort etter hva jeg kan se her i stua.


Koksspannet skal nok få innhold etterhvert og muligens ny plassering, men foreløpig får det bare stå der. Benjamin og Nikolai er begynt å ligne sin far også ved å stille spørsmålstegn med 'alt' jeg drar i hus. Benjamin sa 'ka e det der, mamma' da jeg pakket opp koksspannet, og bare for å slippe flere spørsmål svarte jeg 'det e nåkka fint som ho mamma ha kjøpt'. Heldigvis er de to små enklere å manipulere enn pappaen og nå sier de bare 'der e nåkka fint som mamma ha kjøpt'...


Håper alle har en fin tirsdag! Jeg venter på Fruene og jeg gleder meg!

4 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tøft!☺
Kanskje du kan ha paraplyar i det??

Klem M♥

Unknown sa...

Aaah, godt å se at noe er min "feil" også;))
Lekkersmekkert! Jeg hadde tenkt å foreslå det samme som Marny, ellers så finner du jo kanskje et gammelt peissett å putte oppi der?! Eller rettere sagt "nåkka fint ho mamma ha kjøpt"
Digger B&N;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har et gammelt sort peissett jeg da, som fikk plass oppi. Men blogge det? Næsj da. *ler*

Fine guttene! :D

Bdicte sa...

Stilig:)) Vi har jo et sånt på hytta, kanskje æ skulle snike det hjem, hehe!

Fine ongan:) Min kjære ser som regel ikkje ting æ kjøpe, med mindre æ skifte ut sofaen, haha!

Herlig med fruer igjen, dritlei Greys æ no!

Klem!