onsdag, juli 07, 2010

Lofoten Sjokolade

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg skulle vi på dagstur til Værøy på mandag. Det var kjempekoselig og vi hadde en veldig fin dag. På ettermiddagen dro vi innom Lofoten Sjokolade, og det var en koselig liten butikk. Butikken er på den gamle nedlagte flyplassen på nordsiden av Værøy, og dersom du skal besøke Værøy anbefaler jeg et besøk her.  






Det var naturlig nok sjokolade i lange baner i butikken. Jeg kjøpte Baileystrøfler og Chilisjokolade og begge delene var nydelige. For dere som ikke skal til Værøy kan sjokoladen bestilles i nettbutikken.  


Utikt fra butikken; Mosken og Lofoten i det fjerne. Rett og slett nydelig!

3 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Ser ut som dokker har vært heldig med været :) E har aldri vært på Værøy (skammelig) men har store planer om å kom meg utover, forhåpentligvis dette året :) Men selv om e ikkje har vært på værøy har e smaka sjokoladen deres, og den e farlig GOD !! :)
-synnøve-

Drømmeskyen sa...

Nam, sjokolade! Takk for tipset. Vi skal til lofoten om en uke og da skal vi ta turen innom der:)

Hilsen sjokolademons

Fossestua sa...

Takk for koselige ord inne hos meg :)
Skulle gjerne vært med i den sjokoladebutikken!
Er rette tiden nå...hvis du skjønner,hihi:)
God sommer til deg og dine.
Klem fra Lise