tirsdag, juli 20, 2010

Tre loppisbokser blir nye

På loppisen på lørdag kjøpte jeg tre bokser som jeg egentlig ikke syns var så fine, men de ble likevel med hjem. I dag har de fått seg noen runder med spraylakk og nå liker jeg de mye bedre.


Det begynte selvfølgelig å regne mens jeg holdt på slik at lakken "nuppet" seg litt, så jeg får se hva jeg skal gjøre med de. Foreløpig har de fått plass på badet, og jeg tenkte å ha diverse dameartikler i de. Ikke så moro å ha det stående fremme, men likevel greit å ha i nærheten av toalettet.


De ble litt kjedelige i kun hvit og sølv (i tillegg til at det var kjipt at det ble nupper på lakken), så nå lurer jeg på om jeg skal prøve meg med decoupage eller trekke de med et fint papir. Hva ville DU ha gjort?

Forresten: husk at dere kan melde dere på bloggen sin Facebookside her!

10 kommentarer:

Runa sa...

hatt de sånn som de va! :)

Lotta sa...

De ble kjempefine. Så nesten ut som vipp:) Hihi

Randi sa...

Syntes eigentleg dei var litt sjarmerandes som dei var eg då.... Men, dei passa jo fint på badet no i sølv og kvitt. Kanskje du kunne prøvd med noko sølvdekor på dei og. Bokstaver, skrift, monogram eller noko sånt...? Eller du kan prøve med decoupage med noko i grå eller sølv-farga...
Lykke til, og reknar med du viser resultatet her dersom du prøver ut noko...
No er det tid for fruene her. Ha ein fin kveld vidare.
Klems

Bdicte sa...

Så flink du e med sprayboksen, æ e såå lat på det der område:)

Det e en super tur å kjøre til Happis! Kor langt e de fra der du bor? I tillegg til IKEA er det mange andre bra butikka i byen!

Klem
Benedicte

Ingvild B sa...

Kjempe stilig!

Jeg får veldig lyst til å dra på loppemarked
etter å ha besøkt deg! :)

Hasigamas mamma sa...

Ståltråd og perler, blonder, bokstaver, decoupage...
Mye lekkert å gjøre... kanskje noen små fisker som henger i en tvunnet ståltråd sammen med noen herlige perler, slik at de matcher de andre fiskene på badet??

Ha en herlig tirsdagskveld!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tenkte faktisk decoupage før eg såg du skreiv det☺
Kanskje små wallstickers med koselege ord??
Dei vart vertfall fine☺

Klem M♥

Bdicte sa...

Å, så kjedelige venninne du har, hehe..neida! Klart det e langt, men de e jo ingenting for pratsomme jente i bil:)) Det e 60 mil fra oss, ca 7 tima kjøring(kanskje opp i 8 tima med mat og tissepause)

Vegg i vegg med IKEA har du Iittala-outlet, altså masse til reduserte prisa enn vanlig. Stort kjøpesenter med bl.a gina tricot rett ved IKEA.
Og i tillegg fant æ en liten interiørbutikk rett ved kjøpesenteret som bare bugna av alt vi like: emalje, skilt, boksa, bokstava, blonder og massemasse mer.
Og går du på intersport'en så kan du kjøpe REIMA dressa og klær til ongan for nesten halv pris.

E du solgt?? Hehe...

Selv om det e lang kjøring, så e de en knall jentetur!!

Klem
Benedicte

Bdicte sa...

Glemte å si at bordet e HEMNES!

Anonym sa...

Boksene var finest FØR du lakkerte de...ikke alt som burde bli hvitt. Litt farge må man tilsette, og disse var sjarmerende som de var.
Og det er nå min mening.