fredag, juli 02, 2010

Den gule krisen er over

I gårdagens innlegg skrev jeg at møblene jeg hadde malt hadde blitt gule. I går fikk de derfor et nytt lag med grunning, denne gang SPERREGRUNNING, og i dag tidlig fikk de seg enda et strøk med maling. Litt utpå dagen fikk kommodene nye søte knotter og nå er de kommet på plass. Da vi fikk Thonet gyngestolen i hus måtte jeg ommøblere i gangen. Jeg var ikke helt fornøyd fordi jeg syntes kommoden ble litt for stor under trappa så nå ble den flyttet til stua.


Nå står den "nye" lille kommoden under trappa, og det ble mye bedre synes jeg. Må finne litt pynt for å sette på den, men det får komme i morgen eller til uka. Den ble i alle fall kjempesøt. Førbilde kan du se her.


Den lave kommoden jeg kjøpte på loppis sist helg har fått plass på badet og er blitt sittebenk. Kjempekjekt når man skal kle på barna eller for å legge klær på. Jeg planlegger å investere i ei turkis pute for å ha og sitte på.


1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint!!!! :)) Den kommoden i stua er så lekker. :D

I kveld har vi vært på legevakta med en 2-åring som hovnet opp noe skikkelig i foten av 2 MYGGstikk.... Herlig!
Og så har storesøster og jeg malt lekestua innvendig. Moro og fint! :)))

Håper dere får en flott helg!

Vibeke ♥