lørdag, juli 17, 2010

Loppekupp

I dag var jeg på nok et loppemarked, og hipp hurra for det. Jeg har lenge vært på utkikk etter en piketitter, og i dag fant jeg en. Ja, og fant er nok det riktige ordet. Mens vi var der var det noen som kom med flere lopper. Eskene deres ble bare satt i ei krå på gulvet siden ingen hadde tid til å pakke de opp akkurat da. Da jeg gikk for å betale så jeg noe stikke opp av den ene eska, og jeg tenkte at det lignet litt på en piketitter. For å komme til poenget; det lignet ikke bare...


...det VAR en piketitter og nå er den hjemme hos meg. Lurer dere på hva jeg måtte gi for den? 20 kroner!  Den er malt i en lys lys rosafarge, men den skal snart få bli hvit og fin. Det var flere ting som fikk blir med meg hjem, og de skal nok vises frem her etterhvert.

Ønsker dere alle en nydelig lørdag!

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LUCKY YOU!!!!!!!! 20 kr??!!!???!!! Viss ikkje det er KUPP so veit ikkje eg☺☺

Nydeleg var den♥♥

Får fortsette leitinga på Finn eg, som bur på ein plass der loppis ikkje fins!!

God helg vidare☺
Glede meg til resten av loppene dine☺

Klem M♥

Havets Datter sa...

20 kroner????? OMG sier jeg bare..... LUCKY, LUCKY YOU!!!

Randi sa...

Wow... 20 kr for den der... Så heldig du har vore! Den ser jo supersøt ut. Skulle gjerne hatt tak i ein sånn ein eg også...
Vart fint i trappa di forresten, spent på å sjå det endelege sluttresultatet...
Regn og surt her også i dag, fint rydde-vær...
Klems

Lotta sa...

Olal for et kupp!! 20!!!! Så fin trappa under ble med grå steg:)

Klemmer) og fin lørdag til DEG:)

Ella sa...

En herlig piketitter :) Veldig enig med de øvrige her at 20 kr ikke akkurat var dyrt!!
En sånn skulle jeg gjerne ha fått tak i, vet om en storesøster her hjemme som hadde elsket en slik :) ha en super lørdag!

Bettum Villa sa...

Veldig stilig!! Jeg hadde absolutt betalt 20 kr for en sånn en.. Jeg hadde vel gitt fra meg en 50 lapp og sakt behold resten :P for det er den jo verdt..
Så må jo si HELDIG deg!! Klem Madelén

Anonym sa...

Very interesting blog.
I immediately signed up as your follower and Google will continue to follow your blog:)

Regards from the Croatian holiday island of Pag.
Zondra Art

Ingvild B sa...

N Y D E L I G !
Så heldig du er :)

Fossestua sa...

Der var du jammen heldig :)! De er så fine!
Hos oss er det nesten aldri loppemarked. Vi har en bruktbutikk, men jeg synes det er så dyrt der.
God helg til deg og dine :)
Klem fra Lise

Unknown sa...

Aah, for et KUPP!! Så heldig du var:)