tirsdag, juli 13, 2010

To fisker til badet

På tur hjem fra Lofoten i forrige uke stoppet vi (blant annet) i Svolvær. Der fant jeg to søte fisker som jeg tenkte ville passe perfekt på mitt turkise bad. Nå er de omsider kommet opp, og de er virkelig supersøte.


Jeg vurderer om jeg skal gå til innkjøp av en ny blomst til det åttekantede vinduet, men jeg er litt redd for at den kommer til å havne i badevannet når guttene bader... Den lille kommoden/benken er helt super å sitte på mens guttene bader, og jeg er så fornøyd med den.

Nå når Fotball-VM endelig er over er det igjen tid for Frustrerte Fruer og Privat Praksis. LYKKE!

7 kommentarer:

Havets Datter sa...

Så flott!! Skikkelig fresht ;) Det var vel ikke fruene i dag vel??? Trodde de hadde tatt ferie (livrett jeg skal ha gått glipp av noe nå!!)

Havets Datter sa...

livrett = livredd ;) hahahaha

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so fint med turkis på badet! Får meg til å tenke på syden sjøen♥

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lekre fisker! *me want*


Og æsj at jeg ikke får sett PP i kveld da. :P

Bringen Blomster sa...

Så fint :) Skikkelig sommerfarge ( har man ikkje sommer ute, så får man ha det inne ;))
-synnøve-

Randi sa...

Herlege fiska. Passa jo glimrande inn der hjå deg.
Ja herleg at fotballen er over for denne gang og at fruene var tilbake. Gikk nesten glipp av dei, men rakk dei akkurat heldigvis. ;-)
Klems

Hasigamas mamma sa...

Kjempefine fisker -hadde passet perfekt på lillebrors maritime rom også :)
Utrolig delikat og sommerlig med turkis på badet altså!
Ha en finfin dag!