søndag, juli 08, 2012

Feeling Blue

Ja, sånn helt bokstavelig talt! Jeg er inne i en periode hvor jeg har lagt min elsk på blå ting, og da jeg kom over dette lyseblå båndet på Arntines i Svolvær på fredag, bare måtte jeg ha det. Hele 6 meter trengte jeg visst, og jeg var så bombesikker på at det var akkurat den mengden jeg skulle ha at handlekompanjongen min var overbevist om at denne var tiltenkt et helt spesielt prosjekt. Det var den altså ikke så da vi gikk ut fra butikken tenkte jeg 'hva i alle dager skal jeg med seks meter blått bånd med stjerner på...?'


Da vi var kommet oss videre til Henningsvær kom jeg over disse store tresnellene på 'Drops', og vips var det akkurat som om det blå båndet var tiltenkt en slik snelle. Hurra for bånd og sneller og for at de pynter opp på stettfatet mitt på kjøkkenbordet. Lurer du på om jeg nå har funnet ut hva jeg skal bruke båndet til? Aner fortsatt ikke, men det holder for meg at det pynter opp! *ler*

Her skal vi bare kos oss i dag. Planen er å få ordnet på Benjamin sitt rom slik at også det kan vises frem på bloggen. Det var jo planlagt som neste innlegg etter å ha vist frem Nikolai sitt rom i dette innlegget tidlig i mai. Ting går ikke alltid helt som planlagt med andre ord. *smile*

Håper alle som titter innom har en fin søndag.


10 kommentarer:

Veronika sa...

Skjønner godt at du ikke lot de der ligge igjen i butikken(e), var jo kjempesøte!

Sunniva sa...

Syns du har så mange gode idéa :) E artig å følg med på ka du finn på alt! :)

Katla sa...

Et sånt bånd kan brukes til så uendelig mangt at du kommer til å bli kjempe fornøyd flere ganger for å ha det :)
Søtt bånd og snellene er super søte og!

Flisan sa...

Veldig søte !
skjønner at du bare MÅTTE ha de !

Signe sa...

Herlig bånd! Og trenger man å gjøre noe med dem? I så fall sliter jeg med 5 ruller fiiint bånd fra Tilda som enda ligger i esken. Men kanskje en vakker dag kommer dem til nytte. Som f.eks. til jul!

Nyt siste rest av søndagen, og bare en uke igjen til ferie nå! Woop!

Hiltonfruen sa...

Nydelig bånd! blått er sommerlig og fint, skjønner godt du har oppheng:)
Fin søndagskveld til deg!
klem Monica.

Hilde sa...

Det er mye man må ha bare FORDI :)
Så fin blogg du har :) Følger deg videre, jeg.

Hilde sa...

Svar: mønsteret på kjolen heter Etasjekjole. Supert mønster, som jeg nok kommer til å bruke til flere kjoler :)

Tove sa...

Hei!

Ramla tilfedigvis innom bloggen din i dag, og her likte eg meg! Legg deg til i blogglista mi! Stikk gjerne innom meg, om du vil!

Mvh ToveHD, Ørsta

Bdicte sa...

Hehe, 6 meter(!) Knallfint bånd, da:))
Du får knyte det på absolutt alt hjemme!

Klem:))