mandag, juli 09, 2012

Mille Moi

Da jeg var i Henningsvær i vinter kjøpte jeg en supersøt trekasse med stjerner på i den fine, lille butikken Annas Eventyr (som ligger der Ho Milla var tidligere, sånn til info for de spesielt interesserte). Trekassen er fra Mille Moi og den ble plassert på kjøkkenbenken med litt diverse stæsj i nesten med det samme jeg kom hjem. Helt siden trekassen kom i hus har jeg angret på at jeg ikke også kjøpte den i størrelsen over, men flaks for meg hadde de noen få igjen da jeg var der på fredag. *smil*


Den nye trekassen ble plassert rett på kjøkkenbenken med flere Norgesglass i. Fint og mye mer praktisk, i vaskesammenheng, enn å ha glassene stående alene på benken. Det hadde en lei tendens til å samle seg smuler mellom glassene noe som nå ikke er et problem lengre. *liker*



Mandag i dag og bare fire dager til ferie. I tillegg har vi hatt sol, men ikke så varmt, og Nikolai har fått gipsen av foten, så dette har med andre ord vært en finfin mandag. Håper dagen din også har vært super. ♥

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så søt ♥

Lillekatt sa...

Så fin!

Hiltonfruen sa...

Veldig fin!
Jeg har akuratt det samme som deg i mine norgesglass. ELsker de !! Og så stilig med dymo.
:)
Fin fin kveld videre til deg!

Anonym sa...

så fiiin!

Unknown sa...

Fiiiiin ;o))
ELSKER stjerner ;o)))

Klem Elisabeth

Bdicte sa...

Fiiiin kasse!!

Klem:)))

nr.15 sa...

Så fint og veldig praktisk:))
Flink du er:)

Anonym sa...

Så nydelig den var og så flott med alle norgesglassa oppi:)
Ein fine dag til deg!
Klem fra Lillian:)

3prinser sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) de kassene var flotte, kunne trengt noen slike jeg også til alt som samler seg på kjøkkenbenken.