torsdag, juli 05, 2012

Kjøkkenpynt

På det store lysfatet på kjøkkenbordet ommøbleres det innimellom ganske ofte. Noe blir flyttet, noe blir tatt bort og noe nytt kommer til. Det store hvite etasjefatet er nettopp blitt plassert her sammen med den hvite kurven - som er den første kurven jeg har heklet til meg selv. Ganske morsomt egentlig siden jeg har heklet minst femti stykker. Benjamin og Nikolai har forresten heller ikke fått kurver så det er det kanskje på tide å gjøre noe med. Historien om skomakerens barn gjentar seg til stadighet... *ler*







I dag har vi hatt skikkelig sommer her i Vesterålen. Det gjør virkelig noe med humøret når været er bra. Selv om jeg har vært på jobb og vært inne store deler av dagen, er det likevel herlig når sola skinner. I morgen har jeg fri fra jobb, og jeg lurer på hva jeg og guttene skal finne på. Det er ikke meldt like fint vær i morgen, men vi skal nok kose oss likevel!

8 kommentarer:

Flisan sa...

ÅÅÅÅ den kurven likte jeg !
skulle ønske jeg kunne hekle !
Kjempefin var den !
Kos dere i morgen også, du og guttene finner sikkert på noe moro selv om det regner, kino, baking,tegning, maling - eller bare slapp av !!!

Signe sa...

De kurvene dine er så fine altså, kanskje jeg må lære meg å hekle? Særlig ;)

Signe sa...

Ja då bli det du førr æ har allerede satt ho Ulla i gang med et pledd! ;)

nr.15 sa...

Fin fin kurv *misunnelig*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har tooooooo..... Og vi var veldig fornøyd med fargene vi fikk. I motsetning til M... *fnise*

Karen sa...

Fine bilder! Er ikke så flink med slike fat jeg :(

Deilig sommer i Lofoten i dag også, og nå på kvelden får vi påfyll i brønnen! Gode greier :)

Bdicte sa...

Kooselig:))

Har vært nyyydelig her idag, med nesten 25 varme i skyggen(!) Håpe det blir litt varme til overs til imorgen:)

Klem!

Karen sa...

Du får komme innom Notabene på Amfi å hilse på da hvis du er i byen ;)