søndag, oktober 17, 2010

0 uker til 30 - Hurra for meg ♥

Nå er dagen her og nedtellingen er over. I går hadde jeg venner og familie på besøk på kaker og kaffe og i dag kommer det flere. Kjempekoselig med gjester!


Bildene i ramma under hylla fikk jeg i gave fra nabovenninna mi. Hun har malt de og de er helt nydelige. Bildet over her yter det på ingen måte rettferdighet, men sånn i farta ble det nå slik... Hvis noen føler seg urettferdig behandlet over at bare en bursdagsgave er representert på bloggen i dag vil jeg bare informere om at resten av gavene kommer etterhvert. ♥ Tusen takk alle sammen!

Har du lyst til å gi meg noe på dagen min? Da kan du jo legge deg til som følger her på bloggen, like Godt Isolert på Facebook (link) eller kanskje gi meg en stemme på Boligpluss (link).

Håper alle får en super søndag!

21 kommentarer:

Gammel stil sa...

Gratulerer så mye med dagen:):) Kos deg mye!!

Klem:)

KATRINES INTERIØR sa...

OJ, er det IDAG du fyller 30! På "min" dag ;) Gratulerer så utrolig masse !!!! Og så nydelig stue du har fått, kjempefint! Skjønner at her er det ei interiøsinteressert dame som bor, ja ;) hehe. Ha en nydelig dag i dag! Vi hadde også litt feiring i går her. Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hurra for deg på bloggen også! :D

Randi sa...

Gratulerer så masse!
Håper du har ein strålande flotte dag!
Bursdagsklems

Monica sa...

Gratulerer så mye med den store dagen! Håper du nyter den, at alle er snille med deg og at du får både kake, gaver og mange klemmer :)
Hurra for deg! Bursdagsklem fra Monica

Karen sa...

Gratulerer med dagen, Victoria!

Hilsen "tante" Karen.

Bringen Blomster sa...

Gratulerer så masse med dagen! :)) Håper du fikk ALT du har ønska deg ;))
Klem fra Synnøve

Tussi sa...

Gratulerer masse, unge dame :)
Husker godt da jeg fylte 30 - det var 6 uker siden jeg hadde fått mitt andre barn. Hun har nå gjort meg til mormor...
Kos deg :)

Anonym sa...

Gratulere masse med stor dag :)

Klem

Anonym sa...

Hipp hurra! gratulerer med dagen! Kos deg masse.
Klem IGi

Unknown sa...

Hipp hurra for deg, kjære Victoria!! Jeg har gitt deg alle de tre ønskene du hadde nederst, spørs om det kanskje vanker en liten ting til helgen;)

Stor bursdagsklem fra en 30-åring til en annen;))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

GRRRRRRRRRAAAAAAAAATUUUUUULEEEEEEEEEERE med dagen☺
Håpe den har vore super☺

Klem M♥

Tidsoptimisten sa...

Gratulerer så masse med dagen! Håper du har hatt en super dag så langt og blitt oppvartet etter alle kunstens regler!

Ettersom jeg begynner å få litt erfaring i å være noen-og-tretti kan jeg si at det er igrunnen ganske fint :)

De tre ønskene er herved oppfylt :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med dagen!☺

Vigdis sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Fru Bakken sa...

Gratulerer så masse med dagen:o)
Gleder meg til å se alle presangene dine:D

Ha en fortsatt fin dag/kveld;o)

Hasigamas mamma sa...

Hurra, hurra, hurra!!!! Gratulerer med dagen!!! 30 år, en sånn deilig alder! Kos deg!
Klem
Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du kan ha Norgesglassutfordringen til tomme dager vettu. ;)

Og ja, sleng på bordet ditt! ;)

Ingvild sa...

Grattis så mye med overstått! 30... Fin tid!

Klem,I

-Kamilla- sa...

Gratulere så masse med går dagen!!!
*STOR bursdagsklem*
-Kamilla-

Oss på Tverråmoen sa...

Gratulere så mye med vel overstått dag :)