søndag, oktober 31, 2010

Enda et skilt...

 ...men det har jeg ikke kjøpt selv! Dette fikk jeg fra søstrene mine i bursdagsgave, og jeg digger det. I dag kom det endelig opp på veggen og det må selvfølgelig dokumenteres. Sjøoffiser B er nok mer enn enig i skiltets tekst forresten.


I kveld ser det ut som på bildet under på loftet. Bare synd Sjøoffiser B må reise på et kurs fra i morgen tidlig og til onsdags kveld, for nå er jeg ivrig! På andre siden av veggen mangler det nemlig plater. Kanskje jeg skal benytte sjansen til å male inne på det som skal bli syrom mens han er borte.


Tror dere forresten at jeg trenger mer enn et strøk maling på veggene når jeg maler med nesten samme farge som det allerede er der? Jeg håper på nei, men er jammen ikke sikker! (Og jada, vi skal fjerne staven i døråpningen og det skal selvfølgelig lister og slikt på plass...)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det bli bra det der, glede mæ te å se det ferdig :-)
Stor klæm
Elin

Randi sa...

Stilig skilt ;-) Eg, eller eg meiner jo selvfølgelig Mannen, har enno ikkje funne plassen til skiltet hans...
Så flink du er som er nesten ferdig med julegåvene alt! Hørtes herleg ut å vera kome så langt allerede. Må begynna seriøst med å få laga nokre lister her kjenner eg...
Regn og surt her også no, ein fin innekveld :-D
Ha ei flotte ny veke.
Klems

Barbro sa...

He he.... Kult skilt du hadde dær !!
loftet bli kjempefint. Bli nok deilig når det er heilt ferdig.

Ønske dæ ei fin uka.

klæm Barbro

Anonym sa...

Det blir kjempe fint. Holder sikkert med et strøk...
Håper du får en super uke.
Klem Igi

Unknown sa...

Stilig skilt!
Skal si det er fart i sakene på loftet! Holder sikkert med et strøk;) Gleder meg til å se resten altså! Har du fått symaskina?

Unknown sa...

Markedet er 24.-28. november. Tror jeg skal stå der torsdag til søndag fra kl 17-20. kommer litt an på om jeg får meg barnevakt alle dagene;) Tips til ting å skrive på resten av skiltene taes i mot med takk, bare det ikke er for mange ord - litt begrenset med plass;))

S.land har benkeplater på lager. Ser de har en som heter Gobi, er usikker på hvilken farge det egentlig er, men tror den er lys...
Og paller har vi i fleng!!! ;) Det vil jeg anta de har på S.land også. Har de ikke der så er det bare å komme på Børøya og velge og vrake;)

Unknown sa...

Ah, nei Sweet dreams må jo bare være med;)
Trenger ikke komm på markedet for skiltene ihvertfall - det fikser vi på annet vis uansett;)

Unknown sa...

Kanskje vi sees før den tid uansett;)
Takk for tips, det er notert;)

Unknown sa...

Heklet ferdig allerede?
Har bare 7 lapper enda jeg....:/
Stor krok bruker du enkli? Tror jeg må til s.land å få meg tykkere garn en dag, dette går for smått...;)

Unknown sa...

Jaaaaaaaa;) Tror jeg har noen BM-ærend, katti har du lunsj?

Unknown sa...

Jepp, jeg kan være der klokka 12:) Håndlaga?

Unknown sa...

Da sees vi på Husfliden;)