tirsdag, oktober 05, 2010

Full fart bilder av skolepulten

I kveld har jeg fått hjelp til å få skolepulten hjem. Sånn egentlig har jeg ikke tid til å blogge om den for i morgen tidlig klokka seks skal jeg og guttene kjøre til Tromsø. Vi burde egentlig ha kjørt i dag, men siden bilen min streiket og jeg har brukt unødvendig mye energi på å bekymre meg om akkurat det, var jeg på etterskudd på jobb. Det igjen resulterte i at jeg måtte jobbe i dag, men nå er jeg på rett kjøl igjen og med lånt bil kjører vi nordover i morgen tidlig... Uansett, tilbake til skolepulten:




Etter litt skrubbing med salmiakkvann står den nå i all sin prakt i gangen. Jeg vet ikke helt om det er her den kommer til å bli stående, men akkurat nå er jeg bare fornøyd med å ha den i hus. Når jeg kommer hjem skal jeg prøve den litt rundt omkring før endelig plassering bestemmes. Jeg skal også skru av hjulene som er festet under, men det blir heller ikke ikveld.

 

Bordplata bærer preg av å ha vært godt brukt og det er kjempekoselig synes jeg. I kveld har jeg ingen planer om å male pulten, men vi får se hvordan det blir etterhvert. Jeg skal ta flere (og bedre) bilder av pulten når jeg kommer hjem igjen så dette er nok ikke det siste dere har sett til den. Vi blir i Tromsø til fredagen, men kanskje kommer det noen mobilblogginnlegg mens vi er på tur. Håper dere alle får ei fortsatt flott uke og at dere stemmer på bloggen min på Boligpluss.

7 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

FIIIIIIIIIIINE!!!!!



*grønnavmisunnelse*

Unknown sa...

Sååååååååååå fiiiiiiiiiiiiin!!!!!
God tur til Tromsø:))

Psssst: har gitt deg en stemme også, i likhet med Vibeke - kan jo ikke gjøre forskjell;))

Klem!

Hasigamas mamma sa...

Den er helt fantastisk! Bare BITTELITT misunnelig altså... hi hi...
Håper du får noe av det du har ønsket deg til burdagen :)
Ha en fin kveld og ei god natt!
klem
Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

B E A U T I F U L!!!!!


God tur imåra☺

Klem M♥

Marianne sa...

Så fin! Skjønner at er glad for å ha fått den i hus:)

God tur, jeg har stemt:)

Anonym sa...

Skjønner godt at du er glad for å få den i hus! Den er nydelig!
God tur til Tromsø.
Klem Igi

Marit sa...

For en flott skolepult :)