fredag, oktober 29, 2010

Fredagskveld i stua

Et par bilder fra stua på en fredagskveld. Levende lys og friske blomster på bordet er så koselig. Heldige meg som fikk blomster (og gavekort) fra jobben i dag siden jeg har hatt bursdag.


Lysestakene på bordet fikk jeg også til bursdagen min! Søstra mi har gitt meg litt kjeft fordi jeg ikke har vist fram gavene på bloggen, men nå er jeg igang. Og Ellinor, gaven fra deg kommer snart...

Lurer du på hvordan det går med veggen på loftet? Det går overraskende bra synes jeg, og jeg håper å komme med flere bilder i morgen. Håper alle har en flott fredagskveld!

12 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med lys og blomster☺
Håpe du får ein strålande lørdag☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så heldig! :) Jeg vil også ha gavekort! :D

Hasigamas mamma sa...

Koselig i stua! Og det teppet er helt fantastisk!!!! Spennende med veggen da, gøy å få flere rom!
Ha ei super helg!
klem
Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg kan ta det bort, om du helst vil! ;)

Jeg også vil ha forrige fredag i dag!!!!

Bdicte sa...

Nei, se på fiiine bordet:))

Vibeke / Mammas Hus sa...

*liiiiker*

PS: Bordbilder til meg!

Bringen Blomster sa...

God helg til deg :)
Blir spennende å se mer av sy rommet ditt! :)
-synnøve-

No.15 sa...

Så koooselig!! Vakkert hjem :)

Unknown sa...

Så koselig med gavekort! Blåbystua?
Teppet ditt er bare såååååfint, ser liksom ikke for meg at mitt blir noe særlig...spørs om du må lære meg å hekle sånne ruter som du har laget:)

Har glemt å fortelle deg at Sandrine ble helt på tuppa når hun så deg i avisa, "mamma, det e jo ho Victoria!" Du har satt dine spor hos oss som du skjønner;))

Gleder meg til å se flere bilder av prosjektet i annen etasje;)

God helg snupp!

Linda sa...

for ei delikat og herlig stue:)

Hilde Hopp sa...

hejj vikky!

jeg ser på bildet av stua di, og tenker.

Fint hekleteppe. Fint bord. Fine lamper. Fin sofa. Men det teppet er for enkelt. Soffan er enkel og stram, så det bør være litt struktur i teppet under, grov-vevd eller lengre luv. Ellers blir det fine litt tamt.

hilde hopp sa...

Eventuelt strikk en puff til, og ha den på teppet!