lørdag, oktober 30, 2010

Er du veldig glad i hjerter?

For et par uker siden hadde jeg besøk av ei som spurte om jeg var veldig glad i hjerter. Nei, sa jeg, det er jeg ikke, hvorfor lurer du på det? Hun mente at jeg hadde veldig mye hjerter her hjemme, noe jeg ikke har tenkt noe særlig over. Det er ikke sånn at jeg går rundt i butikker på jakt etter hjerter, men underbevisstheten min gjør tydeligvis det. Etter besøket måtte jeg ta meg en liten titt i stue og kjøkken, og jaggu var det ikke en god del hjerter der. I dag tok jeg med meg de to små til Sortland på en liten handlerunde (gavekortene jeg fikk til bursdagen min har nærmest ropt på meg de siste dagene) og da jeg pakket ut da jeg kom hjem begynte jeg å tenke på spørsmålet om hjertegleden min...




Javel, så er jeg litt ekstra glad i hjerter da!

God lørdagskveld!

10 kommentarer:

Ingvild sa...

Men så er jo hjerter knall fint også da :o)
Ha en fin fin lørdagskveld,
klem,I

Anonym sa...

Heihei:)
Hjerter er jo so fiine♥ Tipper eg finner noen rundt om her i huset og;)

Ha ein fortsatt fin kveld:)

Klem♥

Barbro sa...

Jeg har egentlig ikke tenkt over det jeg heller, men hvis jeg ser meg omkring, så har jeg nok noen hjerter jeg også her og der.

Ønsker deg en videre fin helg.

MVH
Barbro

-Kamilla- sa...

He...he...he... Kjekt med gode venner som får opp øynene ;0) Hjerter er det jo så koselig å pynte med!! Gleder meg til å se bilder fra loftet :0) *Klem*
-Kamilla-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Søøøøøta! :) Jeg er visst glad i hjerter og blått. Hwo knew? ;P

Håper du får en flott søndag!

*savnerdere*

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du er ikkje åleine-eg elskar hjerter♥

Klem M♥

Linda sa...

kem elsker vel ikkje hjerter:) ha en strålande søndag:)

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

Så mange lekre hjerter!!! Selv har jeg en hel kolleksjon med hjemmeproduserte puter med hjertemotiver.

Ha en fin uke!!!

Hilsen
Marianne

HildeL sa...

Dette fann eg ut òg når eg sat og såg med rundt i stova vår. Ikkje eit bilete på veggane enno, men hjerta snik seg inn... :-)
Berre sjå http://leritankar.blogspot.com/2010/10/snik-hjertifisering.html

Veronika sa...

Så artig at du liker hjerter:) Håper den lille gaven fra meg er kommet frem til deg.