tirsdag, oktober 19, 2010

Han sa JA ♥♥♥

I tillegg til mange fine gaver fikk jeg også en del penger til bursdagen min.Pengene har jeg planer om å bruke på symaskin. Men, med en eventuell symaskin må man jo ha lokalene til syrom på plass, må man ikke? Etter veldig mye fram og tilbake ser det nå ut til at Sjøoffiseren har sagt ja til å dele av loftstua.


Det betyr at sovesofaen (som forsåvidt er ubrukt), de tre små bordene og tv-benken på bildet over her skal selges. Dersom du bor i nærheten av Sortland og kunne tenke deg noe av dette så gi meg beskjed. Der disse møblene står skal det bli syrom/gesterom og jeg gleder meg! Rommet blir lite, men det blir plass til dobbelseng, arbeidsbord og vegghengte hyller og det er akkurat hva vi (jeg?) trenger.

Gjett om jeg gleder meg til å få det nye rommet på plass? Med min tålmodighet skulle det helst vært ferdig igår så jeg håper det ikke blir så alt for lenge til. Dere skal selvfølgelig holdes oppdatert.

Nå skal jeg henge opp noen klær før jeg tar kveld. Håper alle har hatt en flott tirsdag!

7 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

YEEEEEEEEEEY!!!!! Gratulerer ♥ ♥ ♥

Gammel stil sa...

Sååå gøy:) Blir spennende å følge med:)

Klem:)

Anonym sa...

Et lite; tja, ETTER mye mas, det kan jeg tenk på.
Så ska alt selges....

"Sjøoffiseren"

(eddas) sa...

Heldig du er:)Sklle gjerne hatt et helt rom for alt hobbyutstyret..deriblant symaskin:)
kos deg
eddaKlemmer

Ingvild sa...

Så flott! Blir kjekt å få seg et eget syrom!

Ingunn sa...

Det kommer til å bli kjempebra!

Lena sa...

Så bra, jeg har også syrom...men det er mest blitt et roterom. Det er iallefall mitt, og det er deilig å ha sin egen rotehule i heimen *gliiis*.
Foresten har du solgt sofaen , tvbenken og bordene?
Hva skal du ev. ha for det da?
mail: lencilla@hotmail.com