onsdag, oktober 20, 2010

Norgesglass-utfordring

Vibeke med den flotte bloggen Mammas Hus har utfordret oss til å vise hva vi bruker Noregsglassene våre til. Mine brukes først og fremst til oppbevaring av tørrvarer, men det orker jeg ikke å ta bilder av. Derfor viser jeg heller det eneste glasset som har en litt annen funksjon her hos oss.


Ved siden av koketoppen har jeg et glass stående som rommer de kjøkkenredskapene som oftest er i bruk når vi lager mat. Kjempegreit å ha de så lett tilgjengelig.

I dag er jeg hjemme med en pjusk Benjamin, men jeg krysser fingrene for at feberen fra i natt ikke kommer tilbake, og at han blir raskt frisk igjen. Alle må være friske og raske slik at mammaen kan dra på superbloggetreff sammen med Monica og Vibeke med god samvittighet. Vi skal til Narvik og hilse på Christine og så skal vi på lørdagstur til Henningsvær. Jeg gleder meg!

15 kommentarer:

Gammel stil sa...

Sååå fint:) Skikkelig kreativt:)

Klem:)

No.15 sa...

Smart og dekorativt! :)

Her er vi pjuske både mor og datter. Lille datter begynner å bli noe aktiv igjen og det er jo et bra tegn. Værre med mammaen ;)

Ha en finfin dag!

Klems

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅ smart! :)))) Jeg har skuff ved siden av komfyren, men den er jo blitt full. ;P

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Smart☺
Kanskje eg skal ta den utfordringa og☺

Klem M♥

Manne's hverdag sa...

Jeg har også tatt utfordringen!!!

http://manneshverdag.blogspot.com/2010/10/utfordringer-fra-vibeke-og-jenny.html

LEKKERT KJØKKEN, FORRESTEN!!!

Ha en fin dag videre!!!

Hilsen
Marianne

-Kamilla- sa...

Så smart og så stilig det ble på benken din ;0)
Kos deg så masse med Benjamin, håper du kommer deg på bloggetreff :0) *Klem*
-Kamilla-

Unknown sa...

Håper han blir frisk NUH!
Jeg gleder meg også til jentetur, type MASSE!!!!! :)

Havets Datter sa...

God bedring til lillegutt ;)
Så gøy det hørtes ut med jentetur!! KOS deg max ;)

Unknown sa...

Hmmmm, den har ikke noe navn, jeg har bare brukt en kode. Skal finne den til deg til helgen;)

Havets Datter sa...

Det hørtes jo veldig koselig ut ;) Når klokka tenkte dere å være i Henningsvær da?

Bdicte sa...

Smart og stilig!
Pusk liten gutt her også...men da kan ihvertfall mora få litt skikk på et rotat hus:)

Hils Vibeke så masse!!

Min stil sa...

Så flott. God ide. Kos dere på tur, både til Narvik og Henningsvær.
:) Susanne

Havets Datter sa...

Har sendt deg en mail jeg ;)

Hasigamas mamma sa...

Så fint kjøkken du har!!!! Skikkelig delikat!
Håper Benjamin er bedre!
Ha ei fin helg! Kos deg på tur!"
Klem
Lise

Monica sa...

Heihei :) joda, det ble en fin tur til Sortland :) Det var kaldt...men det har det blitt her også nå :) Godt å komme seg bort en liten tur, og få bo på hotell - selv om det bare var en liten overnatting :)
God tur i helgen :) Sukk, jeg er misunnelig på dere som skal til Henningsvær! Var der i sommer, og de søte små butikkene skulle jeg gjerne besøkt igjen :)
God bedring til Benjamin :)
Klem fra Monica