onsdag, oktober 13, 2010

Bursdagsgaver

Det lønner seg meg ønskeliste dere! I dag kom det bursdagsgave fra pappaen min i posten. I den var det to Årstid bordlamper fra IKEA som nå har fått plass i stuevinduene. Gjett om jeg er fornøyd. Dette bildet yter dem ikke rettferdighet, men jeg bare måtte ta bilde nå ikveld for å få lagt ut dette innlegget. Jeg skal prøve å få tatt noen bedre bilder en annen dag.



I tillegg fikk jeg Åryd lysestakene, også de fra IKEA, som står på salongbordet. Knallfornøyd rett og slett. Nå begynner jeg å bli fornøyd med sofakroken. Hvis jeg nå bare kan få malt ferdig det nye salongbordet mitt kommer jeg til å bli enda mer fornøyd!

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HELDIG☺
Kjempefine lamper og lysestakar!
Eg ønske meg og desse lampene☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg ønsker meg sånt teppe jeg......... ;)

Fine gavene, heldiggrisen! :D

Alhana sa...

Herlig med bursdagsgaver :)
Flotte lamper og lysestaker.

Havets Datter sa...

Hva er vel bedre enn gave i posten?!! ;)
Sofan din er så fin! Hvor har du kjøpt den?

Gammel stil sa...

SÅ FINT du har det:) Vi blir jo helt misunnelige:)

KLem:)

Anonym sa...

Gøy å få akkurat det en ønsker seg! Det ble kjempe fint.
Klem Igi

Ingvild sa...

Så gøy da!
Nydelige lamper og herlige lysestaker... Grattis så mye med flotte gaver :o)

Når er den store dagen forresten?
Klem,I

Susanne sa...

så fint du har fått det i stua:) den årstid lampa er nydelig, har den samme på sjenken i stua her..og de lysestakene kjøpte æ 6 stk av da æ va i bergen i helga..to av her str..nydelige! passeli lik smak vi ser æ.
Ha en super dag og ikke minst helg.
klæm

Fru Andersen sa...

Så flotte lamper og lysestaker!

Koselig det er hjemme hos dere;-) Og for et skjønt lite barnesett under her!

Helgeklemmer!

Randi sa...

Flotte gåver du har fått! Ja det kan vera lurt med gode ønskelister... :-) No nærme det seg den store dagen ja, berre to dagar igjen no viss ikkje eg har tellt heilt feil...? ;-)
Håper du får ei fin fin bursdagshelg!
Klems