tirsdag, november 02, 2010

Stort sinkhus og hekledilla

Til bursdagen min fikk jeg dette store sinkhuset! Det lyser så fint når jeg tenner lyset og jeg rett og slett elsker det. (Huset er kjøpt på Kremmerhuset dersom noen lurer på det.)


For tiden er jeg kraftig bitt av heklebasillen. Tidligere i høst heklet jeg et stort pledd til meg selv, men nå har jeg heklet et litt mindre som skal gis bort til jul. Dette er i perfekt barnestørrelse (synes jeg selv) og jeg håper mottakeren blir glad for hjemmeheklet pledd.



Siden jeg først var i heklinga har jeg startet på enda et teppe. Denne gangen skal det bli et vognteppe i guttefarger så får vi se hvem som blir den heldige (?) mottakeren etterhvert. Siden jeg nå er helt i hundre med hekling er jeg redd for hvordan det skal gå når jeg skal begynne å sy på det nye syrommet mitt. Symaskinen kom i posten i går, men jeg har ikke testet den ut enda! Jeg skal prøve å vente til syrommet er ferdig, men vi får se hvordan det går.

Her er jeg straks klar for senga. Håper alle får ei god natt!

8 kommentarer:

No.15 sa...

Oj, flinke du! Kjempefint var det :)

Og nydelig sinkhus.

Klem

Unknown sa...

Så fint det ble! Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte sinkhus....
Men gjett hvem som gikk tilbake for å kjøpe kortholderen, hihi;)

Heimekjær sa...

nydelig!!tror eg må avgårde og se etter denne zink lykta..hadde passa godt inn hos meg* :)

fine dei hekla teppene..eg har begynt å strikke et, men hekla er mykje finare...neste prsojekt kanskje:)

ha en find ag klem

Guttemamma sa...

Kjempefint teppe, så flink du er!!
Lykten er kjempefin,kan tenke meg den gir nydelig lys!!
Lykke til med ny symaskin,moro!!
klem♥

Unknown sa...

Ja jeg måtte bare ha det, hihi;) Når jeg var på tur ut igjen kom jeg jo på et lurt sted som den passet, måtte bare områ meg litt;)
Veldig koselig å møte deg også;) Det må vi gjenta!
Åssen i nasen klarer du det? Jeg syns jeg heklet til fingra blei stive igår, og da satt jeg med hele 2 lapper...:/ Veldig fornøyd med garnet da, selvom 1 nøste bare holdt til litt over 1 lapp;) Skal hekle som en tulling ikveld;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååå fint! ♥ Både hus og teppe!!

Jeg har heklet 6,5 lapper nå. Og mulig det kun blir med mitt putetrekk (mulig det er derfor armen er vond), men jeg skal bli ferdig. Og jeg KAN hekle! :)))

Anonym sa...

Beautiful work Victoria!

Big kisses.

Fru Schenk sa...

Så fint et teppe! Så flink du er! Lykke til med testing av ny symaskin, moro :o)

Ønsker deg en hyggelig ettermiddag :)

Hilsen Ingebjørg