søndag, november 07, 2010

Ny krukke på badet

På fredag tok jeg meg helt fri. Sjøoffiser B dro med guttene i barnehagen og jeg fikk sove lenge. Det var himmelsk å våkne opp til stille hus, få dusje i fred og spise frokost alene. Hverdagsluksus! Etter en rolig morgen (kremt, formiddag er vel mer korrekt ordbruk) hjemme dro jeg til Sortland. Der fant jeg tilfeldigvis antrekk til julebordet (hipp hipp hurra - noe av det værste jeg vet er å lete etter finklær i siste liten, men nå er jeg fiks ferdig i god tid). Jeg fikk også kjøpt litt diverse som skulle være med i julegavene Sjøoffiser B tok med til Bodø i dag tidlig. Etter koselig kafétur med ei venninne skulle jeg innom Iversen Blomster for å se om jeg fant noe å kjøpe for gavekortet jeg fikk fra jobb til bursdagen min - og jeg fant, jeg fant. Kjempeflott smykke fra Joy Design (bilde kommer i et senere innlegg) ble kjøpt for gavekortet. Da jeg skulle til å gå ut oppdaget jeg verdens søteste lille krukke og den måtte bli med meg hjem.



Den supersøte glasskrukka med lokk er fra Miljögården og skal etter planen romme øredobber. De ekte øredobbene mine har jeg i et smykkeskrin, men jeg tenkte at øredobber fra Glitter, H&M osv skal få være i glasskrukka. Såpedispenseren fra Lene Bjerre er også kjøpt på Iversen Blomster og den fikk jeg til bursdagen min i fjor. Heldige meg!

Nå skal jeg ta meg en dusj og så skal vi finne ut hva vi skal bruke søndagen til. Jeg hadde tenkt at vi skulle sparkle lister på nyrommet, men etter ei timinutters økt sammen med to snart 3-åringer er det lagt på is til de små er i seng. Håper alle har en fin søndag!

6 kommentarer:

Høvebakken sa...

Heia:)

Her e linken tel kor æ fikk inspirasjon tel geletoget;)
http://tine.no/oppskrifter/bakst/barnas-beste/6954.cms?dessert-tog

Ha en fin dag!

Klem M

-Kamilla- sa...

Så fin en krukke!! Miljøgården har jo sååå mye fint :0) Kos deg så masse!!
*Klem*
-Kamilla-

Lotta sa...

Lekkert!

Ønsker deg en fin kveld:)
Klemmer

Unknown sa...

Tenkte å bytte ut lysekrona over stuebordet... Tror det blir bra. Lysekrona gir et litt voldsomt og utrivelig lys innimellom, selvom den har dimmer.

Lekker liten sak! Du bare måååå ta meg med på den sjappa en dag;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Høres ut som en herlig egen-dag. Kjempesøt glasskrukke.

Chanette sa...

Her var det mye lekkert, nydelig hjem du har! Legger meg til som følger her :)
Ja er det ikke deilig med en rolig morgen?
Luksus for foreldre :)