onsdag, november 03, 2010

Nytt salongbord

I sommer kjøpte jeg meg et nytt gammelt salongbord via ei Kjøp og Salg-gruppe på Facebook. I forbindelse med et avisintervju jeg takket ja til (kommer i eget innlegg) ble bordet endelig gjort ferdig. Vibeke har etterlyst bilder av bordet til Oppussingsonsdag, og da kom jeg på at jeg faktisk ikke har vist det ordentlig frem her på bloggen, men i dag skal det bli ei ordning på det.  



Bordet måtte rett inn i stua på en liten prøve før jeg startet oppussingen av det. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle pusse det opp i løpet av noen dager, men det tok tid. Ikke fordi det var så voldsomt mye jobb, men fordi jeg har vært treig. Uansett, til sist ble bordet ferdig og nå er det på plass i stua så gjør deg klar til bilderas.

Jeg er superfornøyd med det nye bordet og selv synes jeg det er som et smykke i stua. Nå ønsker jeg meg en skjenk med slike føtter så hvis noen i nærheten har en stående, eller vet noen som har en de vil bli kvitt, rop ut!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkersmekkert!! <3

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempe!!! :))))

Flinkisen! ♥

*lagresom*

Tussi sa...

Flott, ble det!
Utrolig hva litt maling kan gjøre :)

Ingvild sa...

Bordet er knall lekkert! Skulle gjerne hatt et slikt bord ja!

Klem,I

Heimekjær sa...

åååå det ble kjempe lekkert:) nydelig bord!!

(eddas) sa...

Ble kjempelekkert..
ha en vakker dag..
eddaKlememr

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahahah! Det har du jo allerede gjort - både jeg og mannen lo godt av entusiasmen til Sjøoffiseren. ;)

Frihet sa...

Flott og fint!!!

Anonym sa...

Det ble kjempe fint!
Klem Igi

AlottesVerden sa...

Bordet ble jo kjempe lekkert...
Passet fint inn i stuen din..får håpe du finner en lignende sjenk også:)

Ha en super helg:)

Ann-Charlotte

Marit ♥♥♥ sa...

Hei :) Blir lange bloggepauser på meg for tiden, men prosjektene stanser ikke av den grunn. Du skrev at du ikke ble fornøyd med topplata på bordet til å begynne med. Hva gjorde du for å bli fornøyd? Jeg maler et rokokkobord nå og vurderer å kjøpe en helt ny slett rull til det siste toppstrøket.

Ellers, kos deg masse - snart vår nå ;)
Klem Marit