fredag, november 16, 2012

Sneakpeak på ei lita endring i stua

Etter nesten to måneder (jøss, som dagene og ukene flyr) med bloggtørke, har jeg i dag tatt noen bilder av ei lita endring i stua. Dette er bare en liten sneakpeak, men jeg håper å få tatt bilder av hele 'innerstua' i morgen. Her i nord er det jo mørkt stort sett hele døgnet for tida, så å få tatt fine bilder er jo nærmest umulig. 


Det er ikke de aller største endringene som har skjedd her, men Expediten som guttene har lekene sine i har flyttet ut i gangen, den gamle senga er snudd nitti grader og et gammelt bord har kommet opp fra kjelleren. Endelig fikk jeg plass til det fine bordet. *smil* Planen er at bordet skal males hvitt, men jeg er usikker på om det blir før jul. Det er nemlig mye på timeplanen før jul, men kanskje malelysten plutselig kommer snikende... Inntil videre har det iallefall fått innpass i stua som det er. 


Pyntefatet fra Figgjo med Kronprinsesse Märtha på fant jeg på loftet i en gammel eske, det gamle vinduet har jeg fått fra eksnabovenninna mi (eksnabo, ikke eksvenninne *ler*) og fatet med alle lysestakene på fikk jeg til jul i fjor. 


Håper alle har fine dager! Her skal fredagskvelden mest sannsynlig tilbringes i sofakroken dersom ikke en voldsom rydde-, vaske- eller sylyst plutselig kommer over meg!


10 kommentarer:

Prinsesse Vilikke sa...

Gleder meg til å se mer!! Sengen var knallfin!! Elsker den!

Ønsker deg en fin helg!

Klem fra Karen

Anonym sa...

Syns du kan ta den vaskelysten hit vess den sku dukk opp ;-)
Syns det blei sikkelig stillig, glede mæ te å se det live :-)
klæm fra ELin

Anonym sa...

Har savna deg her inne eg men så kjekkt å sjå et innlegg fra deg igjen,godt ikkje bloggtørken varte evig og så fant eg deg på instagram og,kjempekjekkt å kunne følge deg der og:)
Så flotte bilder og den senga er så fin og passer så flott inn hos deg:)
Ei flott helg til deg:)
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Åååååh, så godt å se at det er liv i deg!! :D
Nydelig bord, og FIIIIIIIINT fat, helt likt som mitt (som jeg måtte gi 400,- for på bruktsjappa - ran på høylys dag spør du meg.....men jeg MÅTTE jo bare ha det!)

Og JAAAAAAAAAAAAA! Vi må møtes en dag! Snart!!
KLEMMEMASSEPÅ:*)

nr.15 sa...

Phhuu,der var du tilbake:))

Liker det jeg ser,gleder meg til mer!!

Elsker ommøblering selv..

Og ja, det ble pepperkaker;)

Charlotte

Bdicte sa...

Yey, der va du:)) Herlig med litt forandringe, har forandra endel her også!

Ha ei nydelig helg!
klemzz!

Ps: katti kommer du til Tromsø å ser på nyjektaen?? Såå fin!

Karen sa...

Har vært rimelig stille på bloggfronten her også---
Herlige bilder hos deg. Elsker blandingen av materialer, lyst og mørkt!

Ha en strålende lørdagskveld!

Hiltonfruen sa...

Herlige bilder du viser ! ELsker sengen, knallfin. Kartell lampen står også høyt på min ønskeliste.
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)
Klem Monica

Guttemamma sa...

Knallfine bilder!!
Klem♥

Signe sa...

Hehe, nei du ser nu ;)
Kommen litt julestemning snikanes over helga her hos oss i alle fall!

Og den lysestaken altså - sååå fin!
Misunnelig!