tirsdag, september 25, 2012

Min header

Fabelaktige Maia utfordrer oss hver måned, og sånn nesten helt på tampen hiver jeg meg med på septemberutfordringen. Maia vil at vi skal vise frem headeren vår, og fortelle litt om historien bak. Jeg har byttet header ofte, og har alltid tidligere hatt ett eller flere bilder fra huset på headeren. I vår fant jeg ut at jeg ville ha en 'renere' og 'enklere' blogg, og med litt hjelp fra snille Signe fikk jeg selve bloggen slik jeg ville. Deretter endret jeg litt på fonter, sideelementer og så måtte en ny header på plass. 
Denne gangen falt valget på en header uten bilder, og jeg har vel sjelden vært så fornøyd med en header som med denne. ♥ Selv om headeren er bildeløs synes jeg likevel den er litt meg. O'ene som er byttet ut med finfine hjerter er iallefall veldig meg. *ler* Overskriftene i sidemenyen har samme font som bloggadressen og navnet mitt i headeren, og signaturen i hvert innlegg har samme font som bloggnavnet. Dette synes jeg gjør at bloggen for første gang har et helhetlig uttrykk, og slikt kan jeg like. 

Vil du også vise frem headeren din i et eget innlegg eller lese mer om andre sine headere kan du trykke HER


9 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempeflott header!!!
Ønsker deg en riktig glad dag ;)
Smil og klem fra Monica

Karen sa...

Kjempefin header!! Og nå må vi snart komme i gang med headeren til Hermod!! Satser alt på at du skal hjelpe meg - jeg klarer bare ikke å sette meg ned med "prøve-og-feile"-metoden...

Karen sa...

Veldig fin header! Har lyst på noe slikt enkelt jeg også, men er ikke noe god på det der!

Håper helgen blir strålende!
*klemmer*

Lotta sa...

Headeren din er bærre lekker!!!! Klemmer

solihjartet sa...

Headeren din er veldig skjønn!!

Ønskjer deg ei god helg! :)

boNord sa...

Fin header! :)

klem, Lise

Karianne Vikse sa...

Flott header du har.
Og så fant jeg bloggen din via Maia.
Kjempe mye gøy her hos deg, la meg til som følger hos deg.
Ha en fin helg
Mvh Karianne

Bdicte sa...

Hei Victoria!
De små krukkene (med blomst oppi) har æ kjøpt på Coop. En kjøpte æ på prix, og den andre på extra.

Klemz!!

♥ Helen sa...

Du har en kjempesøt header.