tirsdag, september 18, 2012

Heklet matte til badet

De siste månedene har det blitt veldig lite ingenting hekling, men de siste to ukene har jeg funnet frem beholdningen min med heklekroker og garn igjen. Denne matta ble produsert i løpet av et par kvelder, og den har nå fått plass på badet. Har lenge vært på utkikk etter ei matte til å ha foran vasken, men den rette dukket liksom aldri opp. Etter å ha vært på besøk hos noen som hadde ei slik matte liggende var jeg så heldig å få oppskrifta, og vips hadde badet fått matte. *smil*



Jeg er verken en god blogger eller ei god bloggevenninne om dagen, men skal prøve å bli bedre på både publisering av innlegg og kommentering. Håper tirsdagen din er fin. Her skal kvelden brukes foran tv-skjermen. 

8 kommentarer:

Bdicte sa...

Herregud kor stilig!! Æ falt pladask:))

Ja, til mer blogging! No har jo tilogmed æ skjerpa mæ, hehe!

Klemz!

Bringen Blomster sa...

Wow! Imponert! Kjempefin:))


Synnøve

Anonym sa...

Så fin!!

Anonym sa...

Åååå du et superflinke,den var bare så fin:)
Ein fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Solbakken sa...

ja, en oppskrift kunne vært fint å få, kan du legge ut det?

Ha en fin dag på matta di :)

fam gab sa...

Et par kvelder - hjelpes! Jeg hadde vel brukt to år ;D !!
Såå flink du er, og så fin den var!
Jeg misunner alle håndarbeidsproduserende kvinner!

Ha en fin kveld =)

Veronika sa...

Kjempefin matta:)
Dele du mønstret?

Hvis det e en trøst så e du flinkare på bloggefronten enn mæ *smile*
Klem

Anonym sa...

Nydelig baderomsmatte :-) Har du lyst å dele mønsteret med oss andre? Er støtt og stadig innom bloggen din, henter mye inspirasjon fra deg :-)) Tusen takk for at du deler!!

Julie