søndag, september 23, 2012

Ny lampe og nytt motto

I vinter en gang neida, jeg rir ikke alltid den dager jeg saler bestilte jeg ei lampe fra Ellos, men først for et par uker siden kom den på veggen. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvor jeg skulle henge den, og mens jeg liksom skulle vurdere frem og tilbake hvor den skulle plasseres glemte jeg den like greit. Jepp, så mye trengte jeg altså den lampa. *ler* For et par uker siden fant jeg den i 'julegaveskuffa' da jeg skulle sjekke hvor langt jeg var kommet i julegaveinnkjøpene, og i løpet av de neste fem minuttene var den på plass. Jeg har vært kjempefornøyd helt til jeg nå nettopp var inne for å sjekke på Ellos hva den het for å kunne linke... Da fant jeg nemlig ut at den finnes i hvit!! *sukk* Gjett om jeg nå har lyst til å bytte denne ut med ei hvit ei? Ja, så dersom det er noen der ute som har veldig lyst på ei Edgarlampe i sølv er det fullt mulig å få overta mi som strengt tatt er så godt som ubrukt...


I går kveld chattet jeg med lillesøstra mi på facebook, og hun nevnte blant annet at hun var så voldtsomt brustørst. Jeg spurte om hun ikke hadde lært livets viktigste leveregel, nemlig 'ha alltid brus i hus', hvorpå hun mente at jeg burde skrive det på den lille krittavla mi... Som chattet (?) så gjort, så nå ønsker ikke lenger tavla mi meg en fin dag, og jeg må smile hver gang jeg ser 'mottoet' mitt. *ler*


Jeg og guttene har vært i 5-årsdag på en bar på Sortland i dag. Nokså spesielt for mammaen å dra på bar en søndags formiddag, men guttene hadde to veldig morsomme timer med disco, pizza, kaker, brus og potetgull ♥ Håper alle dere har hatt ei god helg og en finfin søndag!



5 kommentarer:

Bdicte sa...

Herregud, det e det beste mottoet ever!!! :))
Lampa så jo kuul ut:))

Klem
Benedicte

Ønskedrømmen sa...

Hehe, det er et motto jeg kan leve etter!!
Herlig lampe, hvorfor kan du ikke ha ei i sølv en plass (f.eks på syrommet ditt) og ei hvit i stua?? ;)
Finfin søndag!! :-)
Klæm

adales verden sa...

hehe digger mottoet;)
Har to slike lamper som ligger her...de var litt større enn jeg trodde;) så jeg må finne en god plass slik du har;))

Anonym sa...

Haha herlig motto,det er så sant så sant:)
Fine ny veke til deg!
Klem klem

Signe sa...

Oh dear - flere farger!
Jeg fikk jammen lyst på den i sort :)