søndag, september 09, 2012

♥ Søndag ♥

Søndag, ukeslutt og ei nye uke som venter like rundt hjørnet. Helga har bare flydd avgårde så nå er det dags for å gjøre seg klar til ei ny arbeids- og barnehageuke. I dag har jeg og guttene vært i Lødingen på besteforeldrebesøk hele dagen. Herlig med middagsinvitasjon selv om jeg strengt tatt inviterte oss dit, god middag, ferske boller og kake. *smil*


På fredag kjøpte jeg blomster til helga. Hurra for blomster i matbutikker altså! Hadde det ikke vært blomster der tror jeg ganske sikkert det hadde vært veldig lite blomster her i huset. *ler* 

Mamma lærte meg noe nytt på heklefronten i dag, så nå skal jeg se om jeg kan finne noe passende garn i garnlageret mitt og teste ut min nyervervede heklekunnskap. I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk ei oppskrift på ei kjempefin matte i går så i morgen må jeg ut for å se om jeg klarer å skaffe meg garn til det. Det kan se ut som jeg er i ferd med å koste støv av heklekrokene mine. Det hadde jo vært fint nå som det lakker og lir mot jul og julegavetid. *smil*

6 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Deilige søndagen <3
Jeg elsker det norgesglasset ditt. Er det hvitt, eller har du spraylakka det? Nydelig er det iallefall! :)

Finfin uke ønskes!

Klæm!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det er så fint det glasset ditt ♥

Håper du får en fin uke, snuppa.

små gleder sa...

Jeg kjøper faktisk konsekvent rosene mine på Rimi, jeg! De er billige, og står seg i minst en uke. Er så lei av dyre roser fra blomsterbutikken som bare varer i tre-fire dager.

Ønsker deg en god, ny uke! :)

Unknown sa...

Jepp - blomster i matbutkken er fine greier! :)
Digger det glasset ditt asså!

Gleder meg til å se hekleriene dine;)

KLEM

fam gab sa...

Nydelig! Helgen er mye koseligere med friske blomster innomhus :-)
Så fin vase ;)
Hekling er noe jeg gjerne skulle behersket, men det er med det som alt annet kreativt.....kan ikke!! ;(
Ha en fortsatt fin lørdag, selv om jeg ser innlegget er en uke gammelt ;)!!
=)

fam gab sa...

Nydelig! Helgen er mye koseligere med friske blomster innomhus :-)
Så fin vase ;)
Hekling er noe jeg gjerne skulle behersket, men det er med det som alt annet kreativt.....kan ikke!! ;(
Ha en fortsatt fin lørdag, selv om jeg ser innlegget er en uke gammelt ;)!!
=)