lørdag, september 08, 2012

♥ EtsySmetsy ♥

Etter at Signe introduserte meg for Etsy, har det blitt noen bestillinger derfra på meg. Jeg er litt usikker på om jeg skal takke den godeste Signe, eller om jeg skal være skikkelig skikkelig sur på henne... *ler* Siden jeg ikke er spesielt god til å være sur på folk iallefall ikke i mer enn fem minutter tror jeg egentlig at jeg takker og bukker. Den superherlige lyslenka på bildene under er fra Etsy og jeg bare elsker den. ♥ 


Her har jeg og guttene vært over snittet sosiale i dag. I formiddag hadde vi koselig besøk av venner vi treffer alt for sjelden, og i ettermiddag har vi vært på koselig besøk hos ei barnehagevenninne av guttene. ♥ Nå sitter jeg i sofakroken og bare slapper av. Regner med det blir tv-titting resten av kvelden. Håper du som ser innom også har en finfin lørdag. 


8 kommentarer:

Signe sa...

Hahaha, du blei advart om at Etsy e farlige greier, men du hørte ikkje etter! Og når æ ser den lyslenka så syns æ uansett at en takk e på sin plass ;)

Goood lørdagskveld!

Signe sa...

Dessuten har æ nu 3 stola i spis-opp-farge så nu treng æ snart nummer 4! :)

Signe sa...

Ja gjerna det! Kommer nokka familie innom en eller anna gong i løpet av dagen, men så lenge du ikke e redd folk e det bære å kom når det passa :)

fam gab sa...

Så fin lyslenke, de er fantastisk kule! Får kanskje ta meg en tur innom Etsy da. eller skal jeg ? ;D
Hi-hi!
Fortsatt god helg til deg =)

HusmorDronninga sa...

Fin altså!
Netthandel i seg sjølv er farlige greier.. ;)

Kos deg på lørdagskvelden!
Klem fra
Kjersti

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så på disse....de var fine ja? :)

Karen sa...

Hmm, tror kanskje jeg må sjekke ut dettan skumle greiene også ;)

Lørdagen min var langt mindre avslappende enn din forstår jeg. Edru sjåfør på Amfi fest og Sirkus Eliassen konsert, er ikke noe jeg gjør igjen kan man si :P
*Søndagsklemmer*

Anonym sa...

Så fine den var,netthandel er både gøy og farligt;)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian