mandag, november 19, 2012

Snikpynting

I går da jeg tok meg en liten bloggerunde la jeg merke til at Signe hadde fått opp ei aldri så lita lyslenke på bildelista si. Etter jobb i dag har jeg vært på leiting i julepyntkassene mine, og vips hadde jeg også fått opp ei lyslenke. Litt snikpynting må vel være lov nå når vi er kommet over halvveis i november eller? *smile*



Lyslenka har fått plass på det fine gamle hvitmalte skapet mitt som står mellom stua og kjøkkenet. På toppen av skapet er det plassert mye forskjellig nips; ei flaske med et lys i, to gamle lysestaker fra loppis, lodd, et telysestake fra Kremmerhuset, et gammelt strykjern, ei gammel kjevle og noen lyslykter fra Perfect Home. Gammelt og nytt i skjønn forening, akkurat slik jeg liker det. ♥ Hjertet av de hvite trekulene er nytt og er kjøpt på Kremmerhuset i forrige uke. Klarte bare ikke å la det være selv om jeg i aller høyeste grad har mer enn nok hjerter. *smile*

Håper alle har hatt en fin start på uka! Her skal jeg telle opp kalendergaver for å se hvor mange jeg mangler. Kanskje det blir litt innpakking av gaver også. 


4 kommentarer:

Signe sa...

Lekkert! Og klart det er lov med litt snikpynting, ALT med lys er lov i hele mørketiden er nå mitt motto :)

Prinsesse Vilikke sa...

Selvfølgelig! Vakkert! Lys hører til på denne tiden av året!

nr.15 sa...

Heisann:)

Du vant giveawayen min du:)
Sender du meg addressen din på charlotte@mosbron.com??

♥ Helen sa...

Så fin lyslenke.