søndag, november 18, 2012

Salongbordpynt

Det grønnblå brettet mitt har fått stå i fred ei god stund på salongbordet, men nå var det dags for ei lita endring. Og jada, jeg innrømmer at det kanskje hadde fått stå lenger om det var hvitt. Brettet har nå fått ny eier som nok er noe mer begeistret for farger enn meg. *smil*


I helga har guttene og jeg vært i Lødingen hos mammaen min og bakt hvite kakemenn, og med det er julebaksten offisielt i gang i Godt Isolert huset. Nå har jeg ikke planer om å bake så alt for mye, men litt skal finne veien til kakebokser og fryseskap. I løpet av uka skal forhåpentligvis smultringer kokes og jeg skal fullføre vaskinga av kjøkkenskap og skuffer som er påbegynt i dag. Dessuten skal de siste gavene til adventskalenderen kjøpes og pakkes inn. Juleforberedelsene er i gang og jeg håper å være ferdig med det aller meste til desember braker løs slik at adventa bare kan nytes. ♥

5 kommentarer:

Bdicte sa...

Fin pynt:))) Skal også starte bakinga snart!
Herlig rate på blogginga no:))

Klem
Benedicte

Prinsesse Vilikke sa...

Nydelig blomst!! Denne har jeg vært på utkikk etter, men har ikke funnet den noe sted..

Her blir det nok den vanlige pepperkake-bakedagen (og deigspise) da vi nærmer oss jul.

Ønsker deg en ny fin uke!

Klem fra Karen

Mitt hjerte sa...

Så koselig at du la igjen en hilsen hos meg, slik at jeg fant veien til deg:)
Legger meg til som følger hos deg med det samme, kjempefin blogg!
Høres ut som vi har ganske så like førjulsplaner;)

Ha en fin uke og klem fra Merete

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så nydelig pynt du har rundt deg,fineste blomsten:)
Her har me ikkje begynnt med baking enda men begynner nok snart,tida går jo veldig fort no så ser eg må få unna litt julegaver og slikt:)

Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Signe sa...

'Noe mer begeistret for farger' du ;)
en det blei lekkert med den blomsten på bordet - og æ ser at nattbordet i mint fortsatt hold stand :)