lørdag, september 03, 2011

Mer barnerom ♥

I dag kommer det enda noen bilder fra ♥ Nikolai ♥ sitt rom. I går fikk han de søte små møblene inn på rommet sitt, og i dag har vi hengt opp bildene jeg kjøpte på Fretex i vår. Jeg har rammet de inn i Ribba-rammer fra Ikea, og er veldig fornøyd med resultatet. Det er pappaen min som har vært på rammeshopping på Ikea for meg. I disse rammene var det egentlig noen andre bilder, men siden jeg er rimelig sikker på at han aldri kommer til å dra på rammeshopping for meg igjen, måtte de andre bildene vike plassen sin til disse.


Politimester Bastian har fått plass ved siden av senga, og rominnehaveren var fornøyd med det. I går sa han 'du e så flenk tell å male mamma, det bi så fint' og i dag sa han 'du e så snill mamma når du heng opp bilda'. Som jeg har skrevet tidligere er senga overtatt etter tante Ellinor og hvitmalt av meg. Veggordet på senga er bestilt fra Lekestue.


Vi har også funnet fram bordlampa som Nikolai fikk i julegave fra Bestefar og plassert den på det 'nye' bordet. Lampa er fra Ikea og heter Skojig dersom noen skulle lure på det.


Klesskapet må jeg vise fram enda en gang. Jeg ble så fornøyd med det etter at jeg pusset og pusset og malte og malte. *ler* Absolutt verdt all jobbinga! Tallerkenhylla er fylt opp med en blanding av nye bøker og bøker som jeg har kjøpt på Loppis. ♥ Tallerkenhylla har jeg fått fra mammaen min.


Ikeastolen i hjørnet har jeg kjøpt brukt for en slikk og ingenting. Det bør kanskje nevnes at jeg absolutt måtte hente den da vi var på campingvogntur med verdens minste campingvogn og allerede verdens fulleste bil... Kjempegod idé med andre ord! Vi hadde ikke plass til den noen sted og måtte flytte den mellom bilen og campingvogna alt etter hvor vi selv befant oss til enhver tid. Bare for å ha det sagt: det har ikke blitt flere campingturer etter denne. Om det var på grunn av stolen skal være usagt...


I dag har det vært maledag her på Kjerringnes, og jeg og nabovenninna mi har pusset og malt i hele dag føles det som. Dersom det gode været holder seg er det mulig jeg kan vise bilder av det nye skapet til Benjamin om ikke så alt for lenge. Jeg gleder meg for det blir sååååååå fint!

Håper alle har hatt en flott lørdag! 

11 kommentarer:

Christina sa...

Flenk du e :) Ska ikkje skyv under en stol at man bi inspirert :)

Unknown sa...

Flinkis!!!! Nikolai er vel bare verdens søteste, ingen sak å gjøre stas på gutterommene når man får slike tilbakemeldinger...♥B&N♥

Jeg må humre litt over den campingturen, husker jeg lo så jeg holdt på å sprekke når du fortalte historien;)

Gleder meg så vanvittig til bloggcamp, hysterisk (høy!!! det er viktig!) latter og verdens beste V&V♥

mamma i nord sa...

Så koselig rom.

artig historie med stolen. Rart med det når det er noe man skal ha, så skal man ha det nesten uansett om man får det med seg eller ikke.

Karen sa...

Så fint rom! Og han har helt rett, du er kjempeflink :)
Jeg skal selv igang med barnerom snart, så kjekt å se på andre sine prosjekter!

Ha en fortsatt fin helg! :)

Junk De Lux sa...

Så utrolig søte bilder du har fått tak i...perfekte til et barnerom <3

Håper du får en super søndag!

Klem,Hanne :)

Pappa sa...

Hvis du spør pent om noen år (mange)så kan det hende jeg tar en tur på Ikea for deg igjen

Kathrine sa...

Du e bære heilt ram! ;-) Her har det ikkje blitt gjort stort, har hatt besøk av to prinsesser fra eventyrkommunen siden igår -ei stor og ei lita- så her har der kun stått kosing med den lille på dagsordenen! ;-)

Kathrine

Marianne With Nor sa...

Oi for eit flott gutterom!! Eg held og på å pusse opp gutterommet, men viser seg å være mykje meir arbeid enn fyrst antatt, så tek tid!!
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg og for at du vil følge meg:) Superfin blogg du og, legg meg til som følger.

Klem Marianne

Ann-Kristin sa...

Så fint rom du har laga til!!!

Birgit sa...

Nydelig seng og veldig kul gyngestol! Veldig fine barnerom.

Maleriet fargehandel sa...

Det er bare så lekkert det skapet du har på barnerommet. Flinkis!
Mvh Heidi