lørdag, september 17, 2011

Zalo

Marthe med den fine bloggen Fruen fra Trondheim lurer på hvor vi har den 'nydelige' zaloflaska vår stående. Akkurat som meg er heller ikke hun noen fan av den grønne flaska. Her i huset har jeg testet flere alternativer, men for tiden er det den fantastiske duppedingsen under som har æren av å stå på benken hos oss; kombinert zalo-oppbevaring og oppvaskbørste. Dermed er både zaloflaska og oppvaskbørsten ute av syne, og jeg er fornøyd.




Duppedingsen er kjøpt i Svolvær på den flotte butikken Traktøren. Alle som drar til Svolvær burde legge turen innom der for der er det mye flott til hjemmet. ♥

Her skal lørdagskvelden brukes til avslapping og tv-titting. Det er iallefall plan A, men dersom jeg er heldig får jeg et voldsomt energikick og får fullført vaskinga av loftet. Jeg kjøpte litt nytt stæsj til badet i dag så det hadde jo vært morsomt å se om det passer så fint som jeg håper. Åh, jeg krysser fingrene for energi og plan B altså. *ler* Håper alle har en strålende lørdagskveld.

7 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skal vi revisitere Svolvær kanskje? ;)

Håper du får en fin kveld, A eller B. ♥

Karen sa...

Jeg bor i Svolvær(omrdet) og har jobbet på Amfi, men må innrømme at jeg sjelden har kjøpt noe i den butikken... Og det er IKKE fordi jeg ikke liker den - for de har mye fint!

Håper kvelden var fin!
*Natta* :)

Unknown sa...

Oh my, oh my!!!! Det må være tidenes smarteste duppedings jeg har sett på lenge. Jeg skal saumfare Traktøren her i Oslo i håp om å finne den. Håper at det er ok at jeg låner bildet ditt. (linker til deg selvfølgelig)

stor klem fra meg

Annfrid sa...

Super kul, tror jeg må få gjort noe med den grønne flasken min:-)

Klem

Kathrine sa...

Hehey! Har de fått dem inn igjen?!! Jeg har jo en sånn dings jeg også (se "dingser") og den er GODT brukt nå, MILDT sagt! Den er så utrolig praktisk! Må ha ny snart...

Klem, Kathrine

Unknown sa...

Jeg er emd på å revisitere Svolvær;)
Elsker denne duppedingsen, den er i daglig bruk;)

små gleder sa...

Hei!

Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og nå har jeg lest meg langt tilbake. Koselig! Legger meg til som følger, jeg:)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!