torsdag, september 08, 2011

(Lat)Skap og telys

I hele forrige uke - inkludert helga - var jeg supereffektiv og fikk gjort masse, i tillegg til å blogge hver dag. Plutselig gikk luften mer eller mindre ut av meg, og jeg er nå offisielt lat igjen. Det er merkelig hvordan tiltakslysten plutselig forsvinner... Skapet til Benjamin er jo nesten ferdig, men det viser seg at å skru på de nye fine knottene er noe man må mote seg opp for i lange tider. I tillegg var jo de originale føttene ødelagte og jeg har tatt de av, og nå er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal skaffe meg nye. Det er mulig jeg må ønske meg dreiebenk til jul. *ler* Jeg tror forresten det er mest på grunn av at jeg mangler føtter at jeg heller ikke orker å sku på knottene. Logikken? Skapet blir jo ikke ferdig selv om jeg skrur på knottene når det fortsatt mangler føtter...



Da jeg var 'På Ræk' - som jeg nok en gang anbefaler alle å dra innom - for å kjøpe de mye omtalte knottene over her, kom jeg over denne fine kurven (eller hva jeg nå skal kalle det). Det slo meg at denne ville det være helt genialt å oppbevare telys i, og den handlet raskt på disken. Kurven er fra Bloomingville og jeg bare digger den.


Det var først da jeg kom hjem og skulle fylle den med telys jeg kom på at jeg allerede er i eie av en gammel tine som jeg oppbevarer telys i... Mulig jeg egentlig kunne spart meg å kjøpe ny telysoppbevaring, men jeg tenker at jeg heller løser 'problemet' med å heretter kjøpe dobbelt så mye telys... *smile*


I dag har jeg vært enda en tur 'På Ræk', og med meg hjem ble det fire nydelige hylleknekter. Til tross for at nabovenninna mi ikke syntes den geniale idéen min var like genial som jeg gjorde har jeg fortsatt tro på at mitt nye planlagte prosjekt kan bli bra. Da er det bare å håpe på at tiltakslysten dukker opp igjen slik at det blir realisert. Den som lever får se!

6 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Ååå, de kurvene der er så fine!! ♥
Kjøpte en fra en nettbutikk i sommer, og du kan tro jeg ble lang i maska da pakken kom i posten og kurven var mini! :-O
Jeg hadde nemlig tenkt, som du, å oppbevare telys i den, men nå står den på kjøkkenet med noen søte små sjokolade-egg i. Hehe

Håper du får ei flott helg!

Klem

Ps. Hæls ho Mette!! :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fineste hylleknektene ♥
Jeg er spent på prosjektet! ;)

Karen sa...

Finfin kurv det der, har lyst på en slik selv :)

Og hylleknektene var bare lekker! Spennende prosjekt på gang forstår jeg :)

God helg i blåbyen :)

Villa Minde sa...

Utrolig fine, både kurven og hylleknektene <3 Den butikken skulle jeg veldig gjerne besøkt! ;o) Ønsker deg en finfin fredagskveld! Klem

Guttemamma sa...

Slike kurver er så fine, har et par jeg også! Fine med kongler i til jul...eller hvitløk/løk/egg på kjøkkenbenken, Ellers får en jo ikke nok av telys...:-)
klem♥

Mamsens hus sa...

Jeg har en maken men litt mindre som jeg har egg i. :)
Flotte hylleknekter, spennende å se hva du har på gang.
Ha en fin søndag. :)