mandag, september 12, 2011

Til Victoria - Fra Victoria...

Noen ganger (faktisk ganske ofte...) er det fint å kunne kjøpe noe til seg selv. Nå er det ikke hver dag jeg unner meg noe i denne prisklassen, men av og til må da det være lov? Spesielt når man har brukt to og en halv uke av sine fem ferieuker på å jobbe på sin gamle sommerjobb fra studietida. Om du vil lese mer om det, kan du klikke HER. Planen var i utgangspunktet å kjøpe denne gaven til meg selv da jeg kjørte hjem fra Bodø etter endt sommerjobbing for noen uker siden, men av flere grunner ble det ikke noe av. Det hadde absolutt vært en fordel å gjøre det da siden jeg hadde bilen for meg selv, men jeg gir meg ikke så lett skal dere tro. I helga var vi i Bodø, og til tross for at bilen var nokså full da vi kjørte nedover (tvillingvogn, reisesenger, barnedyner pluss klær for alle forhold tar litt plass ja...) var jeg innom City Nord på lørdags ettermiddag for å investere i ny stol.


Nå bør det nevnes at jeg hadde med meg en handlehjelper som bor i Bodø og har stor bil siden jeg var usikker på om jeg hadde plass i min egen bil. Etter endt handletur prøvde vi å få stolen inn i min bil, men vi ga rimelig raskt opp. Dermed ble plan B iverksatt: stolen skulle oppbevares hos handlehjelperen min og  fraktes nordover når han skulle til Lofoten en gang i løpet av de neste ukene... Det er vel unødvendig å nevne at jeg var bittelitt surkete (eventuelt potte sur) og jeg vil anslå at stolen var i 'oppbevaring' hos handlehjelperen min i maks åtte minutt før jeg sto på trappa og skulle gjøre et siste forsøk på å få stolen inn i bilen min. Etter litt styr frem og tilbake var stolen plassert i bilen, og jeg var ♥L♥Y♥K♥K♥E♥L♥I♥G♥. Det var faktisk helt uinteressant for meg hvordan det skulle gå når resten av bagasjen skulle få plass i bilen... For meg holdt det lenge med stol og tvillingvogn altså!




Fineste Ghost-stolen min er kommet hjem, og lurer du på hvordan det gikk med resten av bagasjen? Joda, alt fikk plass i bilen til slutt. I går da vi var kommet hjem fikk jeg spørsmål om det var stolen eller ungene som ble tatt ut av bilen først... Som den dårlige mammaen jeg er ble stolen tatt hånd om først, pakket ut og plassert i stua, deretter fikk de to små komme inn. *ler*

8 kommentarer:

Signe sa...

Hahaha, du er fin!

Og jeg leste et sted at 'av alle uviktige ting her i verden er interiør det aller viktigste' og det har de jo så rett i :)

Ha en topp mandagskveld og grattis med ny stol!
Signe

mamma i nord sa...

Ha ha ha. Hærlig beretning om stolen.

Skal være litt slik når det er noe man virkelig ønsker seg.

Ønsker deg en fortsatt strålende uke.

Anonym sa...

Så kul stol!!
Klem

Unknown sa...

Hahaaaaa, du er herligheten selv;) tendenser til gapskratt her jeg sitter og leser, og ser for meg opplegget - av erfaring vet jeg jo at du ikke gir deg på tørre møkka;)

Gleder meg max til bloggcamp, og er 1000% sikker på at vi finner skatter i år også;) Og du er selvutnevnt transport/logistikk ansvarlig;)

SMASK!!

Unknown sa...

Og stolen var selvfølgelig driiiitkul;)

Pappa sa...

Det er utdanna folk til å ta seg av sånne som deg........de går i hvite frakker.

Fru Andersen sa...

Hihi! Enig med deg, en slik stol MÅ mn jo bare ha med seg i allerede full bil, og selvfølgelig må den bæres inn før barna;-)

Kjempefint i stua di!

Ha en fin ettermiddag! Klem!

Vibeke / Mammas Hus sa...

HAHAHAHAH! Enda en stolhitorie!! *hurra* (Og jeg lo godt av din far ;P)

Og så; HVORDAN i all verden har det gått 5 dager før jeg fikk med meg innlegget?? Makan til bloggvenninne jeg er! (Godt jeg er en god venninne ellers ;P)

Gratulerer med ny stol, snuppis!! :D (Vi er så gode venner at jeg ikke trenger å lyve og si jeg synes den er fin, for jeg er jo ikke fan, men er du happy er jeg happy ♥)

♥1 uke♥!!!!!!!!