søndag, september 04, 2011

Høst og stearinlystid

Det jeg liker aller best med høsten og mørke kvelder er stemninga tente stearinlys gir. Her i huset forbrukes det store mengder telys og kubbelys, og jeg passer på å aldri gå tom for lys. Hvis så skjer blir jeg i unødvendig dårlig humør nemlig... Det hvite brettet på bildet under er fra Perfect Home, og det følger egentlig med fire slike sølvkrukker til å ha lys i. Hos meg er to av de byttet ut med noen gamle lodd og et søtt lite strykjern, mens jeg har plassert en liten blomst i en av de to krukkene som fortsatt står på brettet. Den hvite lykta er julegave fra noen venner av oss, men jeg er ganske så sikker på at den var mest til meg. ♥



På handleturen min på CityNord sist helg ble også TGIF-skiltet mitt, og jeg bare elsker det. Jeg kunne rett og slett ikke gå fra det, og i ettermiddag fikk det plass på drivvedpynten min. Elsker kontrasten mellom drivveden og skiltet så jeg tror faktisk at skiltet for henge her ei stund. *smile*

Helga har blitt brukt til maling, maling og atter maling. Det er gull verdt med maleavtale med nabovenninne altså, så her har det gått unna for oss begge to. I ettermiddag ble et 'nytt' klesskap plassert på Benjamin sitt rom , og jeg regner med at jeg kommer til å blogge det i løpet av uka. Nå venter jeg på sesongstart av Robinsonsekspedisjonen, og jeg gleder meg. Jeg er en skikkelig Robinsonfan nemlig så nå er søndagene fremover forbeholdt TV3. ♥

Håper dere alle har hatt ei flott helg!

7 kommentarer:

Ønskedrømmen sa...

Hehe, stilig skilt! :-D
Helga her hos meg har også (blandt annet) gått til maling. Klarte ikke å bli go'vænn med malingssprøyta mi, så nå er mannen innkalt som meklingsmann! ;-)

Håper du får ei flott uke!

Klem

Signe sa...

Herlig stemning hos deg, perfekt for mørke høstkvelder :)
Og kos deg med Robinson!
Signe

Hasigamas mamma sa...

Liker den plankebiten på veggen!
Artig skilt ;)
Maleavtale hørtes veldig lurt ut, det er kanskje tingen å gjøre når en har en del malejobber liggende... :)
Kos deg med Robinson!
Klem
Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint, og så fint det er blitt på gutterommet ♥ ♥ ♥

Gleder meg til å se irl, vi må ha en lengre stopp hos deg denne gangen! Oooog, jeg gleder meg til å hyle av latter når jeg hører historien om stolen enda en gang.

Love you ♥

Karen sa...

Så utrolig bra skilt! hehe... Likte den drivvedknaggrekken din - er en lekker kontrast! :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEkoseleg dekorert☺

Glede meg til å sjå B sitt rom☺

Klem M♥

Unknown sa...

såååå fint!! Skjønner jeg må komme en tur på besøk snart;)
Skiltet er kult, holdt det i hånda selv igår, men fant ut at jeg hadde nok skilter?! Pøøøøøh.....:P