torsdag, september 01, 2011

Some People... ♥

På lørdag rakk jeg en liten handletur på CityNord i Bodø rett før stengetid. Selv om det var knapt med handletid var det så vidt jeg klarte å komme meg til bilen uten bærehjelp... Det skal ikke stå på innsatsen iallefall! *ler*


Dette skiltet fra Kremmerhuset måtte jeg bare ha! Til stross for at det er brunt er jeg nærmest forelsket i det. Takk og pris for at jeg var i så stor tidsnød at det ikke var tid for vurderinger - jeg så skiltet, løftet det opp, gikk til kassen, betalte og gikk ut igjen. Hadde jeg hatt god tid ville det nok mest sannsynlig blitt igjen på butikken på grunn av brunfargen. Når jeg fikk det i hus og opp på veggen kan jeg ikke annet enn å si at jeg synes det passer perfekt.


Tidligere var det guttenes dåpsfat som hang over kommoden, men de er i øyeblikket hjemløse og venter på ny plassering. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvor de skal henge, men det finner jeg vel ut av etterhvert.



Her i huset har jeg og de to små tatt helg, og vi skal bare kose oss sammen de neste dagene. Jeg håper på malesprøytevær slik at jeg får unna noen maleprosjekter før høsten kommer for fullt. Det frister nemlig lite å finne frem rull og pensel må jeg si. Jammen blir man lat av å ha malesprøyte i hus! Resten av torsdagskvelden skal nytes i sofakroken sammen med et nytt hekleprosjekt tror jeg. Håper dere alle har en god og glad torsdag!

12 kommentarer:

Kathrine sa...

Jeg må si at det ordtaket faktisk passer perfekt...tror faktisk det var skrevet til deg! ;-)
Det ble iallefall kjempefint på veggen din! :-)

Klæm
Kathrine

Unknown sa...

Aaaah, det passet jo perfekt;) Har dette skiltet jeg også, og elsker det!
Så koselig og høstlig header!

Og jeg har ødelagt malersprøyta mi! Pfffffffffffft............:/

Annfrid sa...

Det var jo perfekt, det er noen ganger lurt å ikke tenke for mye.

Kjempe fin header!

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!!! :)

Også her har sprøyta takket for seg, den suger ikke opp malingen. Møkk!

Så her blir det IKKE malt for å si det sånn...

Veronica sa...

Kjempelekkert.
Å som jeg gleder meg til oslotur og kremmerhuset shopping!
Klemmer

Prinsesse Vilikke sa...

Det bildet har vi her også! Passer superbra!

Karen sa...

Det var skikkelig stilig, og den kroken der var bare så lekker! Symaskinen misunner jeg deg - de er bare så tøffe de gamle der!

Ha en strålende helg med de små :)

Kathrine sa...

BTW...loppis...tomorrow...?

Signe sa...

Helt herlig skilt!! Og nå fikk jeg litt savn etter City Nord kjenner jeg, bodde i Bodø i to år før jeg flyttet til hovedstaden og i de dager var City Nord shoppemekka :)

Malingssprøyte du! Kjenner jeg er så misunnelig at jeg kunne dødd :)

Og sant lysestaken ble fin? Funket som fy å spraye den litt :)

Ha en toppers høsthelg!
Signe

Unknown sa...

Det er så koselig det skiltet der. Kjempefin tekst:)

Ha en riktig god helg, Victoria:)

Anonym sa...

Passet perfekt inn over symaskinen!
Ønsker deg engod helg!
Klem

Knutepunktet sa...

Heisann!! Jeg er ny følger på denne skjønne bloggen og gleder meg til å "henge" med videre. hilsen Eileen