torsdag, juni 23, 2011

Godt Isolert er 2 år i dag ♥ HURRA

På selveste Sankthansaften for to år siden publiserte jeg det aller første innlegget på Godt Isolert-bloggen. Jeg hadde lest interiørblogger lenge og lekt med tanken på å starte egen blogg en stund, men det var mye frem og tilbake før jeg faktisk satte i gang. Tanker som om jeg hadde noe å 'komme med', om noen ville orke å lese bloggen min og om blogging egentlig var noe for meg gjorde meg usikker. Heldigvis bestemte jeg meg for å teste ut blogging! Avgjørelsen ble tatt fordi jeg hadde behov for et sted for meg selv og som bare skulle være mitt. Jeg var hjemme med Benjamin og Nikolai på andre året, og jeg trengte å være noe mer enn bare mamma. Bloggen ble mitt eget lille tenkested. ♥ ♥ ♥


 Bloggen har gitt meg så mye; fantastiske venninner, inspirasjon og et 'sosialt liv' når jeg har vært nødt til å være mye hjemme. Tusen takk til alle dere som har gjort bloggingen til det den er. ♥ ♥ ♥

Jeg lurer på om det kanskje er på sin plass med en Giveaway for å feire? Jeg skal se om jeg ikke finner en flott gave å gi bort i nærmeste fremtid så følg med. Håper alle har hatt en flott Sankthansfeiring. Vi har vært i fjæra og grillet og kost oss. En herlig dag for både mammaen og de to små. Nå er det straks kveld her i huset, i morgen er det helg og det ser ut som om godværet kommer tilbake. Jippi!

15 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer med 2 års dagen!!!
:)
Klem
Lise

Veronika sa...

Gratulerer med 2års dag!
Æ e også veldig glad før at du begynnte å blogge:-) Håpa vi møtes snart:-)

stor klem

Kathrine sa...

Wæo! 2 år altså! Flinka!

K.

Alhana sa...

Gratulere med 2 års dagen til den utrolig flotte bloggen din :-)

Anonym sa...

Gratulere med din 2 årsdag :)
Ja jammen er det kjekt å blogge, blir jo kjent med so mange nye fantastiske mennesker med samme interesser :)

Ha ein flott dag♡

Klem Anita

Ønskedrømmen sa...

Gratulere med 2årsdagen! Æ gler mæ te å følge bloggen i mange år te! :)

Klæm

Pappa sa...

Gratulerer md 2 flotte å på nett.
Jeg vil ha gave........

HusmorDronninga sa...

Gratulerer!
Ja er det ikke herlig å ha sitt eget "fristed"?!?
Liker meg her hos deg og prinsene dine jeg vet du ;) Så får håpe det blir flere år med blogging!

Klem

Veronica sa...

Gratulerer med 2 års dag. Håper jeg kommer til å blogge like lenge. Er jo så mange hyggelige bloggere.
Nyt sommer og sol!
klem

Bdicte sa...

Hurra for dæ:)) Æ e ihvertfall glad du begynte å blogge!

Angående happistur - finn dæ ei venninna og tving ho til å bli med, hehe! Såå koselig, og masse shopping ikkje bare IKEA:))

Stor klem
Benedicte

Bdicte sa...

Å dæven kor flink dokker e:)) Æ e sjaluuu...Absolutt ei bra gulrot(no fun intended) med happistur som premie:))

Har også merka mye styr med innlogginga! Har herved endra til eget vindu for kommentaran, kanskje det bedre sæ! Får ofte ikkje kommentert på andre blogga som har sånn også, men tenkte ikkje over at det kunne være grunnen.

God helg!

Unknown sa...

HIPP HURRA for GodtIsolert & verdens beste Victoria!!! ♡♡♡

Gratulerer med overstått to årsdag! Så koselig med hilsen fra pappan din da;))

Nydelig bilde med herlig tekst!
Jeg er VELDIG glad for at du begynte å blogge, o at jeg fikk bli kjent med deg. Jeg hadde DØDD uten deg, serr lizzm...;)

Superglad i deg, snuppa!

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere :-)

Tonje sa...

Gratulerer med 2 årsdagen!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med 2-års dagen snuppisen min ♥ ♥ ♥

Sååååååå enormt glad for at du begynte å blogge jeg, så enormt!!

LOVE YOU!!!!!!

*klemmepå*