onsdag, juni 22, 2011

Endelig skjer det noe

Det har skjedd særdeles lite med syrommet som jeg måtte ha før jul. Det hastet voldsomt med å få rommet på plass, men da rommet stod der fiks ferdig, var ikke interessen for å ferdigstille det så stor som først antatt. I går fikk jeg endelig arbeidsbordet i hus, og nå skjer det i det minste bittelitt der inne. Enda er det mye som skal på plass, men det føles bra å være i gang.


Arbeidsbordet er bestilt fra IKEA, og passer perfekt mellom de to veggene. Stang, kroker og krukker er kjøpt på IKEA da jeg var på kurs i Oslo i mai. Stolene er fra egen kjeller og ble malt og trukket om i høst, nettopp med tanke på å stå foran pulten her. Lurer du på hvorfor jeg har to stoler? Nabovenninna mi 'krevde' egen stol og plass til sin symaskin slik at vi kan sy om kapp. Oppdraget er herved utført fra min side, så nå får jeg vente og se om hun dukker opp med maskinen under armen. *ler*
Enda er det litt diverse som skal på plass her inne før jeg kan si meg fornøyd så det kommer nok flere innlegg herfra fremover.

Håper alle har en flott onsdag. Midt i arbeidsuka allerede og straks helg igjen!

12 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du er i gang da! :) Hastet fælt med mitt rom også. Er ikek brukt så mye, men er godt å få ting ryddet på plass! ;)


*klemmemassepå*

Anonym sa...

Så deilig med en egen sykrok. Kjempefin plass!
Klem

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, akkurat som meg! Oj, som ting haster, men når vi er nesten der, så går piffen litt ut...
Syrommet blir i alle fall kjempelekkert! Og veldig kjekt med besøksstol da!
Klem
Lise

Bdicte sa...

Hehe, ikke så uvanlig å miste piffen:))
Blei veldig fint no!

Klem
Benedicte

Lotta sa...

Åh herlig!Og så fine bilder og innlegg under her...
Nå skal jeg kose meg mer her inne:)
Klemmer

Unknown sa...

Så fint det blir! Er plass til meg og et vinglass på den stolen, mens du syr kanskje?!?!? Du vet den gaven jeg og Vib kjøpte til deg på Lillehammer; den har du jo ikke fått enda (jaaaaaaaaaaaa, sorry - glemmer bestandig å ta den med, må vel hive den i ei postkasse) Men ihvertfall; Gaven er BLÅ og du kommer til å få brukt for den på dette rommet;))

Ønskedrømmen sa...

Så flott syrom! :) Kjenner at jeg fikk lyst på et selv, men først må jeg kjøpe sysmaskin! :-p

Klem

Pappa sa...

Kan du sy noe til meg.

Jeg skal kanskje ta av plasten på dataen før jeg drar på ferie.

Anonym sa...

Åhhhh - de stolene er så FINE!!! Jeg ønsker meg seks sånne til kjøkkenet mitt! Jeg har jo tross alt snart bursdag ;-)

Karen

Anonym sa...

Åhhhh - de stolene er så FINE!!! Jeg ønsker meg seks sånne til kjøkkenet mitt! Jeg har jo tross alt snart bursdag ;-)

Karen

Anonym sa...

Måtte bare publisere den kommentaren to ganger - så er jeg sikker på at du ikke overser den ;-)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Pappa: Kan alltids sy noe, men spørs om resultatet blir så bra! Og plasten ja - det er på tide å fjerne den!!

Karen: 6 stoler ja. Jeg har bare tre da, men om du skaffer stoler kan jeg trekke om og male. :)