torsdag, juni 09, 2011

Siste ukas høydepunkt...

Det er ikke alle dager man føler seg like smart. Den siste uka har det virkelig toppet seg med idioti fra denne madammen - både på jobb og på privaten. *ler* Det virkelige høydepunktet utspant seg på Himmelspretten da jeg og nabovenninna mi skulle å se på noen møbler som lå til salgs på vår lokale Finn.no-variant, Jungeltelegrafen.


 Etter nærmest å ha truet nabovenninna mi på livet for å få henne til å ringe til dama som skulle selge møblene, kjørte vi over til Sortland i hui og hast. Med tanke på avreisetempoet kunne man nærmest tro det sto om liv... Da vi ankom bestemmelsesstedet viste det seg at ingen av salgsobjektene falt helt i smak, og vi ble stående der med en litt flau smak i munnen, for å si det forsiktig. Vi var nemlig i hundre da vi ringte, og vi ba om å få komme og se på møblene umiddelbart.


Likevel ble vi bare stående der og se på tingene uten den helt store entusiasmen. Det var ikke det at ikke møblene var fine, men de var ikke helt som vi hadde sett for oss. Dama som skulle selge viste og forklarte og hele seansen ble liksom litt pinlig. Litt sånn for å redde oss ut av situasjonen pekte jeg på en helt tilfeldig liten sak og spurte 'ka ska du ha førr den der'. Flaksen var at dama skulle ha 100 kroner for den, samme sum som jeg hadde i lommeboka mi, så jeg var raskt ute og sa 'æ tar den'! Nabovenninna mi kunne ikke være noe dårligere enn meg, så hun investerte i tidenes morsomste koffert. Kanskje hun lar meg blogge den en dag?

Da vi kom oss i bilen og var på tur hjemover så vi på hverandre og begge lurte på hva den andre skulle med nyinvesteringen sin. Ingen av oss hadde den minste anelse, men som dere ser så er min blå ting blitt som en slags pottesjuler... Tips til hva den kan brukes til mottas med stor takk!
Håper alle har en flott torsdag.

8 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, kan nok ikke hjelpe deg med bruk, men likte historien bak ;)
Og puffen din er bare så kul!
Klem
Lise

Annfrid sa...

Smil:-) En god histore fikk dere ialle fall, og helt sikkert litt å smile av. Der er jo kjekt det også, og så er det jo kjekt å ha kan jo få brukt for det en vakker dag:-)

Smile klem fra Annfrid

Unknown sa...

Ja, jeg skal. Så utrolig synd at du ikke skal! Enda litt tid på å skaffe barnevakt:))

V ♥ sa...

Noe å le av, og en fin potteskjuler! :) Jeg synes den var kjempefin jeg! :)))))

Havets Datter sa...

Hahaha... nå lo jeg godt!!
Den var jo fin med blomster i da :)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg ønsker meg faktisk den dingsen kjenner jeg ;)

Testing testing

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, nå lo jeg godt. Ha en super helg.

Unknown sa...

Hahaaaaaaa, dere altså!!
Dingsen var fin, og fungerer meget bra som potteskjuler;) Jeg er meeeget spent på den morsomme kofferten?! ;)